Няма проблем с винетките, а със самообслужването, твърдят от АПИ 04.01 | 10:19

От агенцията все пак отрониха "съжаляваме" заради хаоса с терминалите

От iNews

Единственият проблем е с терминалите за самообслужване. На хората, които бяха принудени да си закупят винетка по няколко пъти за един и същи период заради някои грешки, ще им бъдат възстановени парите. Съжаляваме за нервите и че им изгубихме времето. Това сподели в студиото на сутрешния блок на БНТ директорът на Националното ТОЛ управление в Агенция "Пътна инфраструктура" Антон Антонов.

,,Проблем със системата няма, имаше някои грешки със самообслужването, но този проблем вече е отстранен'', увери Антонов и добави, че сайта bgtoll.bg се поддържа от 54 IT специалисти.

,,Факт е, че в началото сайтът не тръгна добре, но после се справихме'', заяви той.

,,Не очаквам да настъпят някакви загуби покрай този техничен хаос, защото вярвам, че гражданите са добросъвестни и ще си закупят електронни винетки'', заяви Антонов.

По отношение на бъдещата ТОЛ система Антон Антонов посочи, че около 15% ще струва нейната издръжка, но все още няма представа колко точно е средната заплата в новото звено на АПИ.

Водещи

Най-четени