Петър Диков слага ред в предизборната реклама в София 26.01 | 14:51
Архитектът ще предложи нови правила за рекламиране
Главният архитект на столицата Петър Диков заяви, че е крайно време да се сложи ред в предизборните реклами в София. Възмутен от предишните кампании, той коментира, че политическите сили поставят предварително своите рекламни послания и афиши, където си пожелаят.
След това техните политически опоненти протестират. Явен пример в това отношение са палатките и фургоните на партия "Атака", които партията поставяше на неразрешени места.
Архитектът възнамерява да предложи нови правила на Столичния общински съвет, които по ясен начин да регламентират политическата реклама. Тези нови правила, според него, трябва да се приемат в година, в която не се провеждат избори.
Архитектът предлага обособяването на 700 места за временни табла и други 800 за афиши. Така ще се улесни и премахването на рекламите след изборите. А не както доскоро наблюдавахме усмихнатите лица на кандидатите по стени, табла и билбордове и техните обещания от преди месеци.
Водещи
-
Проф. Даниел Вълчев предупреди: Вървим към всевластие на парламента
Колкото повече агонизира държавата, толкова по-голяма вълна ще се вдигне, смята той
08.11 | 18:00
-
Не чакайте сериозни студове до средата на месеца
Това прогнозира климатологът Симеон Матев
08.11 | 17:00
-
Избраха Николай Денков за зам.-председател на "Продължаваме Промяната"
Днес се проведе Национален съвет на партията
08.11 | 16:40
Най-четени
-
Архангеловден е: Ето какво се прави, а какво е забранено
Вижте и кой празнува Имен ден днес
08.11 | 09:00
-
Промени в движението днес заради вечното дерби
Мачът започва в 15 ч. на националния стадион "Васил Левски", очакват се 30 000 зрители
08.11 | 11:40
-
Кристалина Георгиева: С въвеждането на еврото България ще стане по-привлекателна за инвеститорите
По думите ѝ предложеният бюджет защитава фискалната стабилност
08.11 | 13:00