СНИМКИ Кметът на Кричим показа свлачище на ремонтиран за над 23 милиона лева път, АПИ не признава вина 09.02 | 08:30
Подпорната стена, която е пропаднала под пътя, е изградена в началото на 60-те години и досега не е ремонтирана основно, съобщиха от "Пътна инфраструктура"

Ново свлачище на нов път се случи у нас, явно това вече се превръща в зловеща традиция, която по чудо не е отнела човешки животи. Този път свлачището е в участъка между Кричим и Девин. Пропаднала е подпорна стена. Източното платно при 98-ми километър, в посока Девин, е подкопано в разстояние от около 30 метра. Това се вижда от снимки на кмета на община Кричим Атанас Калчев, който ги публикува в социалните мрежи. Сред фотосите е добавен и такъв с инфо табела за проекта за ремонт на пътя, който показва колко милиони са потрошени, но въпреки това срутището е факт, а всеки си измива ръцете с друг.
Движението е ограничено само в едната лента, а камионите се пренасочват по обходен маршрут.
Подпорната стена, която е пропаднала под пътя, е изградена в началото на 60-те години и досега не е ремонтирана основно, съобщиха от "Пътна инфраструктура". Пътят обаче бе ремонтиран с евросредства от 20 милиона лева само преди 1 година. Държавата добави 3,5 милиона от данъците ни Мантинелата обаче сега виси във въздуха.
Припомняме, че това не е първото свлачище на пътя. Наскоро скална маса затрупа пътното платно.
От АПИ излязоха със съобщение за инцидента:
Ограничава се движението на всички моторни превозни средства над 3,5 тона по третокласния път III-866 Кричим - Михалково. Причината е пропадане на част от подпорната стена при 98-ми км в посока Девин.
Обходният маршрут е през път III-8602 Кричим - Пловдив и път II-86 Пловдив - Асеновград.
Превозните средства до 3,5 тона ще продължат да преминават по път III-866 двупосочно в една лента. Трафикът в участъка се регулира със светлинна сигнализация и пътни знаци.
Подпорната стена, която е пропаднала под пътя, е изграждана в началото на 60-те години при строителството на язовирите "Въча" и "Кричим" и досега не е основно ремонтирана. Укрепването й не е било част от проекта за ремонт на пътя Кричим - Девин.
Водещи
-
Пето място за Милена Тодорова на Световното първенство по биатлон
Тя постигна един от най-големите успехи в българския спорт за 2025 г
23.02 | 18:00
-
Ще трябва ли България да плати 4 млрд. евро на измамените от Ружа Игнатова?
Измамените от криптокралицата възнамеряват да изправят страната ни пред съда на Европейския...
23.02 | 17:40
-
Млад скиор загина на пистата Мечи чал в Чепеларе
Най-вероятно мъжът е паднал при спускане
23.02 | 16:20
-
"Мечти" спечели наградата "Златна мечка" за най-добър филм на "Берлинале"
Норвежкият филм разказва за млада жена, която се влюбва в своя учител, но чувствата на...
23.02 | 17:00
Най-четени
-
Костадинов: Ситуацията е като по време на Априлското въстание
По нареждане на Борисов бяха арестувани и унижавани наши хора, заяви лидерът на "Възраждане"
23.02 | 11:40
-
Първан Симеонов: Протестът на "Възраждане" ще уплаши и ще има обратен ефект
Все още чуваме ехото на изборите, каза социологът
23.02 | 13:58
-
Официално откриване на новия български храм в Лондон "Свети Йоан Рилски"
Патриарх Даниил ще отслужи първата Света литургия
23.02 | 11:00