Спаси София искат подобрения по ключова автобусна линия 29.08 | 11:37
Прекратяване на концесията и поемане на 204 от Столичен автотранспорт иска гражданската организация

От гражданската организация Спаси София днес, за пореден път, поискаха спешни подобрения за автобусна линия №204. Те настояват изтеклата концесия с частния превозвач да бъде незабавно прекратена, а обслужването да бъде поето от Столичен автотранспорт. Активистите настояват за тази промяна, тъй като Столичната община е сключила неизгоден за гражданите договор, заради което няма как концесионерът да бъде накаран да обслужва линията със съчленени автобуси.
"Сегашните малки автобуси по никакъв начин не могат да се справят с огромния пътникопоток. Фактът, че те не разполагат с климатик и са постоянно претъпкани, прави пътуването още по-неприятно, особено през летните месеци. Столичната община сама си е вързала ръцете в договора с концесионера и не може да изисква от превозвача линията да се обслужва от съчленени автобуси. Концесията отдавна изтече, договорът трябва да се прекрати, а линията да се прехвърли към Столичен автотранспорт. Само така по 204 може да се появят нови, съчленени и климатизирани автобуси”, заяви Борис Бонев от Спаси София.
"Линия 204 е пример за това как управляващите, чрез сгрешената си транспортна политика, отблъскват пътниците от градския транспорт. Нима някой в Столична община смята, че може да увеличи ползването на градски транспорт при подобно отношение към пътниците? Всъщност това е най-добрият начин хората да се качат на автомобилите и да се увеличат задръстванията и замърсяването”, допълни Бонев.
"Трябва незабавно да се преразгледа начинът на управление на линия 204. Крайно време е Столичната община да осигури необходимия комфорт на пътуващите със съчленени автобуси с по-голям превозен капацитет. Много важно е да се изработи и ново, сгъстено разписание в час пик. Ние от Спаси София сме пращали десетки сигнали за необходимостта линия 204 да бъде ускорена, защото по трасето вече има бус ленти, но корекция в разписанието не е направена. В резултат, автобусите се влачат по празни бус ленти, което е неразбираемо и недопустимо. Пътниците страдат заради некомпетентността и незаинтересоваността на управляващите градския транспорт в София”, коментира и Гергин Борисов от Спаси София.
Водещи
-
Парк „Вранa” официално премина под управлението на Областна администрация – София,
По думите му въпреки всичко това, посетителите са продължавали да заплащат входна такса, без...
25.08 | 17:59
-
Откритият край Созопол дрон е престоял в морска среда поне един месец
Военноморските сили не разполагат с информация какви задачи е изпълнявал откритият на 12...
25.08 | 17:40
-
Хирургически операции за намаляване на ръста са новата тенденция в клиниките в Турция
Хирургически операции за намаляване на ръста са новата тенденция в клиниките в Турция, една от...
25.08 | 17:20
-
Бебе на около месец и половина е починало в дома си в Царево
Аутопсия е доказала, че детето е починало от сърдечна недостатъчност и пневмония.
25.08 | 16:59
Най-четени
-
Черноморският Тюлен-монах се завръща!
Радостната новина съобщават от страница във Фейсбук
25.08 | 12:30
-
"Спаси София": Можем да обобщим, че София не е готова за въвеждане на еврото
Това заяви общинският съветник от "Спаси София" Гергин Борисов преди извънредното заседание на...
25.08 | 12:15
-
1000 евро глоба за събиране на мидички?
Правила в туризма винаги е имало, тази мярка съществува отдавна
25.08 | 14:00
-
Мартина от "Ергенът" замени Елвиса с млад милионер
Двамата са били в изключително близки отношения, а очевидци твърдят, че „химията между тях е...
25.08 | 15:30