ЧЕЗ създаде енергиен омбудсман 11.03 | 15:55

Общественият защитник ще разглежда жалби на клиентите

От Христина Рафаилова

Енергиен омбудсман ще помага на клиентите на ЧЕЗ, предаде агенция "Фокус". Новото звено е създадено от самото електроразпределително дружество.

Абонатите на компанията ще могат да се обръщат към своеобразния обществен посредник, ако се съмняват, че жалбите им са справедливо и коректно решени.

Той ще приема и предложения от клиентите как да бъде подобрено обслужването.

Омбудсманът ще проверява всеки сигнал, независимо от предходните заключения по него.

Общественият посредник ще спазва неутралитет  спрямо клиентите идружествата от Групата ЧЕЗ . Той  винаги ще взема предвид аргументите и на двете страни.

Омбудсманът няма да се намесва, когато спорът между гражданите и ЕРП-то стигне до съд или се решава от енергийния регулатор.

Първият енергиен омбудсмане Радослав Димитров.

Водещи

Най-четени