Българската ритейл асоциация: Българинът е шопинг маниак, пазарува все повече онлайн 15.02 | 12:00

Според Аксиния Баева китайските стоки се явяват най-голямата конкуренция на родното производство

От iNews

"Има тенденция у нас да се купуват по-евтини и промоционални стоки. Китайските стоки се явяват най-голяма конкуренция на родното производство в стоките за бита и дрехите. Може би съм единственият човек, който все още не си е купувал нищо от китайските стоки. Разочарованието на клиентите от такива стоки е все по-голямо. Българинът е изхрачил най-много пари именно в такива китайски сайтове. Българинът е шопинг маниак, особено що се отнася до жените у нас”, коментира в студиото на "Събуди се” зам.-председателят на Българската ритейл асоциация Аксиния Баева.

По нейни думи за Св. Валентин човек е отделил средно 100 лева за подарък на любимия. "При парфюми и козметика българинът е похарчил средно 200-250 лева за подарък, а ако е избрал дрехи – около 100 лева”, посочи Баева.

Тя обясни, че от Българската ритейл асоциация не са усетили промяна след провеждането на бойкота на хранителни магазини в страната.

"Хората пазаруват все повече онлайн и това ще продължи. Онлайн търговията е "детето-чудо”. Пазарът се преструктурира. Търговците работят в много засилена конкурентна среда и то в онлайн среда”, добави Баева.

Водещи

Най-четени