ВИДЕО Мис Силикон, фучаща с 256 км/ч, се оказа рецидивист на пътя 09.01 | 15:46
Катрин Йорданова е „Мис Силикон“ за 2022 г. и не за първи първи път шофира безразсъдно. В профила ѝ в социалните мрежи има поне пет видеа, в които младата дама снима и кара с висока скорост
Българската инфлуенсърка Катрин Йорданова предизвика гневни реакции заради своето видео, в което шофира с близо 260 км/ч по магистрала "Тракия". На кадрите се вижда, че тя подминава два ограничителни знака за скорост и предупреждения от навигацията.
Йорданова е "Мис Силикон" за 2022 г. и не за първи първи път шофира безразсъдно. В профила ѝ в социалните мрежи има поне пет видеа, в които младата дама снима и кара с висока скорост.
"Това не е първият случай, в който тя шофира и заснема клипове, разговаря с нейната аудитория, което е опасно. При това момиче действително е рецидив. Това е опасен маниер на поведение.
Секунда невнимание води до пътнотранспортно произшествие. Градските автомобили не са подготвени за това да се удариш с 200 км/ч и да ти няма нищо. Автомобилът от клипа не е такъв, който би издържал по нашите пътища", казва Диана Русинова, Европейски център за транспортни политики, пред bTV.
Публикуването на такъв клип в социалните мрежи има негативен ефект върху потребителите и особено младите, казва Диана Русинова.
"Много млади хора се подвеждат и смятат, че щом тя може, значи всички други могат, а не може. Опасно е не само за теб, а за всички останали на пътя", допълва тя.
Какво е чувството да караш с 260 км/ч?
"При някои хора, ако лентата им е 4-метрова, когато вдигнат 260 км/ч се смалява и става по-тясно. При всеки е различно. Не препоръчвам на никой да кара с толкова, пътят не е писта. Това е много опасно. При скорост от 260 км/ч караш с една ръка, не можеш да реагираш по смъртно. С тази една ръка най-много да направи още по-голямо произшествие. Като състезател имам удар с 200 км/ч, знам какво е и не го препоръчвам на никого", обяснява автомобилният състезател Иван Влъчков.
Георги Фиков, който е добре познат на полицията и медиите с дрифтовете си по жълтите павета, се извини за своето поведение на пътя.
"Случвало се е да съм правил грешки, за което съм разбрал, но най-тежкото е, че съм го изпитал на собствен гръб. Претърпял съм тежка катастрофа, след която най-пострадалият бях аз, но само с натъртвания и леки травми. След ситуациите на жълтите павета нямам никакви нарушения. Целият проблем според мен е, че в България няма къде да можем да даваме газ и да си пробваме колите", разказва Георги Фиков.
Затова се работи за изграждане на места, в които шофиране с висока скорост да бъде в контролирана среда.
Водещи
-
Емилия Милчева: Генезисът на търговията с гласове е в нерешените проблеми на България
"Проблемът с контролирания вот е по-голям, отколкото с купения", смята тя
10.10 | 21:00
-
Пожар пламна във влак, превозващ евродепутати за Брюксел
Инцидентът е станал на гарата в Страсбург, която е била евакуирана
10.10 | 20:30
-
Посланикът на Полша у нас: Засилваме граничния контрол, направихме ограда
Границата ни е външна за Европейския съюз, но не виждаме помощ от страна на другите държави,...
10.10 | 20:15
Най-четени
-
От днес: Пращаме парични преводи през Български пощи по-евтино
Цените на обикновените преводи са намалени с до 8%, а на експресните с до 14%
10.10 | 15:30
-
Престъплението в Цалапица: Експертите са категорични, че Митко е починал от задушаване с кръв след счупване на носните кости
Родителите на близнаците Динкови са свидетели по това дело, но два пъти не се явяват. Съдът...
10.10 | 12:45
-
За голям скандал, който от МОН или прикриват, или неглижират, сигнализира лидерът на ВМРО
МОН мълчи и оставя отличник от НПМГ да повтаря 9 клас заради този умишлен тормоз
10.10 | 12:15