Чакаме най-много 7 дни за отговор на жалба към М-Тел 12.10 | 13:58
Отговорът може да се получава по имейл или с телефонно обаждане

От днес (12.10.11) М-Тел въвежда нов срок за обслужване на клиенти – всяка молба или запитване към мобилния оператор от клиент ще получава отговор в срок от седем дни, съобщават от М-Тел.
Новият срок се въвежда заради оптимизация на работата на компанията. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин – имейл или телефонно обаждане.
Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция "Обслужване на клиенти” – център за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията.
Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва online. От тази година в социалната мрежа Facebook вече има и чат със сътрудник на М-Тел.
Водещи
-
Милиони гърци напускат големите градове и се отправят на традиционната си августовска ваканция
Очаква се повечето хора в Гърция да се завърнат в градовете след 15 август - Голяма...
03.08 | 18:00
-
САЩ обвиниха българин за трафик на оръжия, предназначени за наркокартел
Предложил списък със снаряжение на стойност 53 милиона евро
03.08 | 17:17
Най-четени
-
Български пенсионери превзеха гръцките плажове
Те са привлечени от изключително евтини еднодневни екскурзии
03.08 | 13:20
-
Митрофанова: България "безпрецедентно" притиска "Лукойл" да продаде бизнеса си
Тя припомни, че доставките на руски газ за България са прекратени от април 2022 г., когато...
03.08 | 10:40
-
Поскъпването на основни храни, плодове и зеленчуци на борсите продължава
сочат данните на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ
03.08 | 10:20