Чакаме най-много 7 дни за отговор на жалба към М-Тел 12.10 | 13:58
Отговорът може да се получава по имейл или с телефонно обаждане
От днес (12.10.11) М-Тел въвежда нов срок за обслужване на клиенти – всяка молба или запитване към мобилния оператор от клиент ще получава отговор в срок от седем дни, съобщават от М-Тел.
Новият срок се въвежда заради оптимизация на работата на компанията. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин – имейл или телефонно обаждане.
Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция "Обслужване на клиенти” – център за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията.
Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва online. От тази година в социалната мрежа Facebook вече има и чат със сътрудник на М-Тел.
Водещи
-
Костадинов с критика към българското правителство и начина, по който се реагира на случая със задържания в Швеция български кораб „Вежен“
Искания към правителството
31.01 | 09:55
-
Таксиметрови шофьори ще проведат протест днес пред Терминал 2 на летище София
Призив към пътниците
31.01 | 09:30
-
Мръсен е въздухът в няколко града у нас
Гъстата мъгла в София допринася за задържането на фините прахови частици във въздуха.
31.01 | 09:15
-
В последния ден на януари: До 19°С
Изпращаме месеца с 10-15 градуса над климатичната норма за периода 1991-2020 г.
31.01 | 08:00
Най-четени
-
Таксиметрови шофьори ще проведат протест днес пред Терминал 2 на летище София
Призив към пътниците
31.01 | 09:30
-
В последния ден на януари: До 19°С
Изпращаме месеца с 10-15 градуса над климатичната норма за периода 1991-2020 г.
31.01 | 08:00
-
Мръсен е въздухът в няколко града у нас
Гъстата мъгла в София допринася за задържането на фините прахови частици във въздуха.
31.01 | 09:15
-
Дневен хороскоп за 31 януари 2025
31.01 | 08:59