Все по-малко недоволни клиенти отчитат от EVN 11.02 | 20:21
Оплакванията през 2010 г. са по-малко със 7,5% в сравнение с 2009 година
Електроразпределителят EVN Bulgaria отчита намаляване със 7.5% на броя на жалбите от свои клиенти през 2010 г. спрямо подадените жалби през 2009 г.
Общо за 12-те месеца на изминалата година са подадени 9450 сигнала до дружеството докато през 2009 г. броят им е бил 10215, което е спад с около 7,5%. Броят на жалбите за 2010 г. е по-малко от 1% от общия брой клиенти на дружеството.
Данните сочат, че на 7160 жалби или 76% от постъпилите е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Това е подобрение спрямо стойностите от 2009 г., когато в рамките на 5 дни е отговорено на около 67%.
През 2010 г. са постъпили по-малък брой жалби по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, липса на захранване, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги. Най-голямо е намалението на постъпилите сигнали за отчитане на консумираната енергия, където редуцирането спрямо 2009 г. е с над 30%. Една от важните предпоставки за това е, че дружеството още през 2009 г. приключи с подмяната на всички електромери с нови, благодарение на мащабни и целенасочени инвестиции.
Намалял е и броят на подадените сигнали по теми, касаещи дейността на "ЕВН България Топлофикация " ЕАД за клиенти в Пловдив и Асеновград. С над 35% са по-малко постъпилите сигнали за размера на получената фактура за доставена топлоенергия.
EVN Bulgaria продължава да работи за усъвършенстване на клиентското обслужване. В компанията е установен вътрешен процес за подобряване работата с потребителите.
Като част от усъвършенстването на процесите по обслужването е въведеното стандартизирано управление на жалбите - въведените единни стандарти при приемането, регистрирането и обработването на жалбите на цялата територия на дружеството, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването на клиентите.
EVN Bulgaria предлага на своите клиенти и възможност за проверка на сметката за консумирана енергия, като само за 2010 г. са извършени над 5 млн. проверки на фактури. Това може да стане чрез денонощния телефонен номер 0700 10207 или на сайта на дружеството.
Освен да предоставя информация, Центърът за връзка с клиенти на EVN Bulgaria търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.
Водещи
-
Bloomberg: Европа е изправена пред нова енергийна криза
24.11 | 18:00
-
Трима с опасност за живота след взрив на газова бутилка
Най-тежко раненият е със 70 процента изгаряния
24.11 | 17:00
-
Протести срещу насилието над жени в цялата страна
В столицата протестът ще постави акцент върху нуждата от незабавни законодателни промени
24.11 | 16:40
Най-четени
-
Доган към младежите на ДПС: Не позволявайте на тъмни субекти да определят битието ви
В Автентичното ДПС трябва да има сериозна структурна реформа и Младежко ДПС по необходимост ще...
24.11 | 12:00
-
Демерджиев: МВР бездействаше за вота
Всичко видяно остана без последствия, подчерта той
24.11 | 11:00
-
Дянков: Поне с две години се отдалечаваме от еврозоната
Едва ли ще имаме бюджет и редовно правителство до Нова година, далеч сме от критерия за...
24.11 | 15:00