Джъстин Бийбър явно не е гаранция за успех 08.07 | 10:29

Броят на нa Vanity Fair, украсен с лика на певеца, се оказа с най-ниски продажби в историята на списанието

От Елена Кирилова

Февруарският брой на списание Vanity Fair излезе с корица, на която е певецът Джъстин Бийбър. Огромната слава на момчето не се оказа достатъчна, тъй като броят се оказа с най-ниски продажби в историята на списанието, съобщава musicrooms.com.

Изглежда не всеки харесва младия Бийбър, въпреки че той е една от звездите, смятани за гаранция за огромни продажби. Всичко това бе доказано от злощастния февруарски брой на Venity Fair.

Разпродадените билети за концерти и няколко милиона фенове в Twitter явно не са достатъчни, за да продадат списание с лика на момчето-чудо.

От изданието с Джъстин Бийбър са продадени само 246 000 копия. Този брой е почти същият като този на продадените екземпляри от последния му албум в първата седмица след неговото издаване.

 

Водещи