"Таен пасажер" помага за подобряване на качеството на услугите на "Шереметьево" 16.02 | 16:40

Компанията-оператор ще "вербува" пасажери, които да разкажат за своите преживявания на летището

От iNews.bg

На "Шереметьево" стартира програмата "Таен пасажер", чиято цел е да подобри качеството на услугите, съобщават от МАШ, компанията-оператор на московското летище.

Идеята е проста – от компанията привличат пасажери да станат техни "агенти" на терминалите. След като осъществят планираното пътуване, те разказват за своя опит.

Компанията иска да получи информация за услугите при полетите – за контрола на входа на терминалите, чекирането на пътниците и граничния контрол, както и обслужването на багажа.

Във въпросниците, които ще попълват пасажерите, ще има и свързани с чистотата на терминалите и прилежащите сгради, за ресторантите, магазините и качеството на Wi-Fi връзките и като цяло за комфорта при престоя на летището. Ще бъдат търсени и коментари относно обслужването от страна на служителите. 

От компанията ще разпитват и за удобството на транспортните връзки и по точно за услугата, която предлагат таксиметровите компании, градският транспорт и самите летищни автобуси.

Какво се изисква, за да станете "таен пасажер" на "Шереметьево"? Трябва да имате навършени 18 години и да попълните онлайн формуляр (от страницата на порта). Крайният срок за регистрация е 1 април 2011 година. Броят на участващите в проучването е неограничен, допълват от МАШ.

Водещи

Най-четени