Две седмици до IAB MIXX AWARDS Bulgaria 2015 26.10 | 15:31

20% отстъпка от цената на билета с промокода от тази статия

От iNews.bg

Освен  Viber, към конферентната част на събитието се присъдинява и международната платформа за онлайн конкурси Voubs.com, които ще споделят с нас как такива платформи успешно свързват организатори на конкурси с професионални участници, създава заразно съдържание и взаимодейства с аудиторията.

"Нови възможности за взаимодействие с дигиталните публики в 21 век" е презентацията от Атанас Райков, Генерален мениджър за CEE, Viber.

Програмата на събитието включва още Case Study Conferenceподготвена от вурито на наградите и церемония по награждаването, когато ще стане ясно кои са вдухновителите на дигиталната индустрия в България и кой ще отиде с безплатно ентръ на международния  MIXX конкурс в САЩ и Европа.

Също така, до 28. 10, 15 часа, първите 50 човека могат да се възползват от 20% отстъпка на цената на билета с предложения промо код: inspirationForDigitalPeople

Купете биле от сайта на събитието: http://www.mixx.bg.

Агенциите, рекламодателите и платформите също трябва да побързат с подаването на заявки за узастие, защото до края на приемането на заявки остава по малко от седмица.

Желаещите да спечелят безплатно участие в европейското и световно издания на конкурса: The IAB MIXX Awards New York и Europe трябва да подадат заявките си за участие до 01. 11. 2015.  Регистрирайте кампания на: http://www.mixx.bg/register.

Има различни категории, в които може да се подават заявки за участие според предмета на кампанията. Всяка страна избира категориите според спецификата на собствения си пазар. Кампаниите се оценяват от независимо жури, признати специалисти в своята област, които имат задачата да изберат победител, който да е вдъхновител на индустрията. А това може да са както най-големите на пазара, така и малки студия и агенции, които умеят с мисленето си да превъзмогват ограниченията и локалните трудности.

Оценяването става по 4 основни критерия: Strategy, Execution & Use of Media, Results & ROI, Creativity, които представляват по 25% от оценката.

Подаването на заявка е лесно, чрез автоматизирана форма на сайта на събитието, която съдържа кратко описание на кампанията и линкове към елементи на кампанията. 

 

Водещи

Най-четени