Известяват с SMS некоректни абонати, че им спират тока 08.01 | 11:03

Такава услуга вече се предлага от EVN за абонатите в Югоизточна България

От Диана Цветкова

Некоректните абонати на електроразпределителното дружество в Югоизточна България ще получават SMS, преди да им бъде спрян тока заради неплатени сметки.

Услугата, която компанията стартира от началото на 2013 г., няма да струва нищо на клиентите, съобщават от EVN България.

Освен чрез SMS, клиентите с просрочени задължения ще бъдат известявани за скорошното им оставане на тъмно и по електронната поща.

Те ще бъдат уведомявани три дни, преди дружеството да им дръпне шалтера, така че реално ще имат достатъчно време да стигнат до касите и да платят задълженията си.

За да се възползват от новата услуга, клиентите на EVN трябва да попълнят декларация, в която заявяват желанието си. Тя е достъпна на сайта на компанията, но подаването ѝ не може да стане електронно, а клиентът трябва да посети офис на дружеството.

Като допълнителна опция, всеки клиент може да заяви и дали иска да получава SMS или e-mail с уведомление за стойността на месечната си фактура за ток.

Водещи

Най-четени