КЗП ще приема жалби от туристите по морето на място 12.05 | 18:25

По традиция Комисията открива приемни в Бургас, Созопол,Приморско и "Слънчев бряг"

От Деляна Петкова

От 1 юни ще заработят изнесените приемни на Комисията за защита на потребителите в Бургас, Созопол, Приморско и комплекса "Слънчев бряг". Така институцията ще спази традицията от последните години да бъде близо до туристите по Черноморието.

Във временните приемни ще могат да бъдат подавани сигнали за нередности писмено или по телефона, уточннява БТА. Най-честите оплаквания на туристите по време на активния сезон са свързани с разминавания между очаквания и реалните условия, при които попадат туристите.

Обикновено от това се оплакват чужденците. Често проблемите идват от туроператорски фирми, които не притежават лиценз за упражняване на тази дейност.

През миналата година са постъпвали оплаквания за липса на обявени цени на нощувките, неиздаване на касови бонове, както и отказ на едно от заведенията по морето да донесе менюто при заплащане на сметката, както и за ограничен достъп до плажа, допълват от Комисията.

Във временните приемни туристите получават компетентна помощ от представители на КЗП, ако се сблъскат с проблеми при ползването на услугите в хотели, заведения за хранене и развлечение, магазини, спортни и увеселителни центрове и др.

Водещи

Най-четени