И Институтът за пътна безопасност оплю правителството за „Олимпик“ 21.08 | 17:29
Недопустимо е институциите да не работят без намесата на премиера, казват от НПО-то
Институтът за пътна безопасност счита за осъдително поведението на българското правителство и неговият премиер. За пореден път някой се опитва да присвои няколко милиона лева на гърба на хората. Фалитът на застрахователна компания "Олимпик", навежда на съмнения за умисъл от страна на отговорните институции.
"Инструментариумът, с който Комисията (за финансов надзор – бел.ред.) разполага за постигане на целите си, е възможността за законодателна инициатива, предварителният контрол при допускане на участници на пазара чрез лицензионен режим, правото на контрол на дейността на вече допуснатите пазарни участници и най-накрая, правото да налага санкции при установяване на нарушения." Това са основните функции на Комисията за финансов надзор, но в момента тя е свела задълженията си до обслужване на олигархичните структури в България. Близо 200 000 българи, редовни платци, са готови да протестират за да спрат разпада на държавата и премиерът отново влезе в ролята на "спасител” на нацията от екрана и ефира, и щедро раздаде мъдри съвети, хората внимателно да си подбират застрахователите и обеща да разговаря с финансовия министър. Не е нормално в държава-членка на ЕС институциите да не са в състояние да спазват конституционните си функции и да не работят в интерес на обществото без изричната намеса на Бойко Борисов. Това състояние на държавния апарат навежда на логичния извод, че обслужва само интереса на Борисов и приближените му икономически кръгове, се казва още в позицията на Института по пътна безопасност.
Проблемът с пътната безопасност е проблем, който правителството и лично господин Борисов неглижира повече от една година. Упорито отказва да вземе отношение, може би защото живота на българските граждани не е съизмерим с авоарите и финансовите интереси на силните на деня. Хората могат да създават проблеми само, когато са живи. Всеки ден гинем, като мухи по пътищата и това дори спря да ни прави впечатление Институтът за пътна безопасност няма да се умори да казва истината и да устоява необходимостта от нов модел за управлението на пътната безопасност, част от която е политиката за застраховане. Ние обаче прекрасно разбираме, че новия модел изисква и нов морал.
Настояваме да започне обширен експертен дебат, на тема как да управляваме пътната ни система. И този път по вашите действия, а не по вашите думи ще съдим на чия страна сте, драги слуги на суверена, завършва позицията на НПО-то.
Водещи
-
Ще има ли кабинет с втория или третия мандат? (ОБЗОР)
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов заяви, че партията му ще върне папката празна
27.11 | 21:01
-
Швейцария оправда "Креди Сюис" по делото за пране на пари от Брендо
То е срещу българска престъпна група
27.11 | 20:45
-
Слави: Не съм водил разговори с г-н президента Силви Кирилов да стане служебен премиер
Той коментирай възможността Силви Кирилов да стане служебен премиер, ако бъде избран за...
27.11 | 20:30
-
Шести протест на "Правосъдие за всеки" срещу избора на главен прокурор
Демонстрантите отправиха нов призив към Народното събрание
27.11 | 20:15
Най-четени
-
Биткойнът удря $500 000 до 2027 г.?
Регулациите на държавно ниво ще направят пазара по-стабилен
27.11 | 15:20
-
Европа е изправена пред риск от по-скъпа енергия
Това се дължи на очакваната най-студена зима след военното нахлуване на Русия в Украйна през...
27.11 | 15:00
-
Лена Бориславова: ГЕРБ трябва да се разграничи от ДПС за преговори с ПП-ДБ
Условията за диалог
27.11 | 09:59
-
Фънки тръгна за фитнеса, но стигна до...
27.11 | 17:45