От диетичните напитки се дебелее 18.07 | 08:54
Диетичните напитки водят до надебеляване
Всички много добре знаем, че един от начините за отслабване е строгото спазване на диета. Съответно съществуват и безброй митове и легенди кой хранителен режим е по-ефективен и кой е пълна лъжа.
И докато повечето диети са свързани само с храната, ние ви предлагаме да обърнете по-сериозно внимание и на напитките.
Оказва се, че диетичните газирани напитки може би не са панацеята за отслабването, въпреки че мнозина са се надявали на това.
Изследване, проведено в Purdue University, установява, че диетичната кола може да бъде свързана с редица здравословни проблеми - от затлъстяване и диабет до сърдечни заболявания. Също като газираните напитки, съдържащи захар.
Водещи
-
Израел нанесе масирани удари над Ливан след призив за евакуация
За първи път от началото на войната предупрежденията обхванаха всички райони на Бейрут,...
09.06 | 16:15
-
Камион блъсна дете в Пловдивско, то е в критично състояние
Сигналът за катастрофата е подаден около 13:35 часа
09.06 | 16:00
-
Отстраниха главния прокурор на Международния наказателен съд, поискал ареста на Путин и Нетаняху
Срещу нго тече разследване от 2024 г. за сексуален тормоз спрямо негова служителка
09.06 | 15:30
Най-четени
-
Тайна държава от ЕС не хареса първата българска възпоменателна монета от 2 евро, блокира я
В социалните мрежи се появиха и други спекулации, че става въпрос за Гърция, Хърватия или...
09.06 | 11:59
-
Емил Пармаков поема временно поста на Георги Кандев
В момента временно изпълняващ длъжността е Емил Пармаков.
09.06 | 10:59
-
Променят временно маршрутите на четири трамвая
Започва ремонт на релсите по бул. „Княгиня Мария Луиза“
09.06 | 09:30
-
СГС: Няма пречки за регистрацията на партия "Прогресивна България"
Адвокат Стефан Вълчев, който представлява “Прогресивна България“, поиска от съда да бъде...
09.06 | 11:15