Пийте кафе за здрави бъбреци 16.09 | 13:38
То намалява риска от смърт с 25% при пациенти с хронични бъбречни заболявания
Ново изследване на американски учени установи кой продукт помага за здравето на бъбреците, пише Zdrave.to. Те установили, че консумацията му намалява риска от смърт с 25% при пациенти с хронични бъбречни заболявания.
Проучването е проведено с участието на 4900 доброволци.
Специалистите заключват, че положителното въздействие на коефина върху бъбреците може да се дължи на влиянието му върху съдовата система.
Както е известно, кофеинът се среща предимно в кафето, чая и безалкохолните напитки.
Данните от изследването са публикувани в списанието "Неврология, диализа, трансплантация".
Водещи
-
Демерджиев се срещнал с близки на загиналите от случая “Петрохан”
От МВР не бе съобщено нито неофициално, нито официално за въпросната
10.06 | 09:15
-
Възможни са затруднения в закупуването на винетки
Причината е актуализация на електронната система
10.06 | 09:00
-
Пенсионери в Гърция ще могат да почиват безплатно
Програмата стартира днес и ще продължи до 9 юли 2027 г. Бюджетът й възлиза на три милиона...
10.06 | 08:43
Най-четени
-
Пенсионери в Гърция ще могат да почиват безплатно
Програмата стартира днес и ще продължи до 9 юли 2027 г. Бюджетът й възлиза на три милиона...
10.06 | 08:43
-
Тайна държава от ЕС не хареса първата българска възпоменателна монета от 2 евро, блокира я
В социалните мрежи се появиха и други спекулации, че става въпрос за Гърция, Хърватия или...
09.06 | 11:59
-
Емил Пармаков поема временно поста на Георги Кандев
В момента временно изпълняващ длъжността е Емил Пармаков.
09.06 | 10:59