Черният шоколад пази младостта 04.01 | 19:14
Това сочат резултатите от проучване
Учени от Харвардския университет говориха за полезните свойства на черния шоколад. Използването на този продукт допринася за запазване на младостта, съобщава Express.
Експерти проведоха проучване, което показа, че привържениците на сладкото лакомство живеят една година по-дълго от тези, които не го ядат. Благодарение на високото си съдържание на антиоксиданти и минерали, черният шоколад подобрява кръвното налягане и предотвратява появата на рак и сърдечно-съдови заболявания.
Учени от Харвард съобщават и за ползите от черния шоколад за паметта и мозъчната функция. Те го нарекоха ефективен продукт за намаляване на инсулиновата резистентност и забавяне на стареенето. В същото време броят на активните съединения в шоколада директно зависи от концентрацията на какаото.
Изследователите, добавиха, че тези хора, които ядат три блокчета черен шоколад на месец, удължават живота си. Рискът от преждевременна смърт при тях е с 36% по-малък, отколкото при тези, които отказват да използват този продукт.
Източник: БГНЕС
Водещи
-
Курортите ни гтови за летните туристи, но остават празни
Има спад, отчете министърт на туризма Илин Димитров
14.06 | 18:00
-
Димитър Ганев: Влизаме в някаква нормалност на политическия процес
Лакмусът, който ще покаже устойчивостта на ПБ, ще са местните избори, а президентският вот пък...
14.06 | 17:40
-
Спасиха куче и котка, прекарали над 4 дни заключени на тераса в столичния кв. „Люлин“
Очаква се властите да влязат на проверка в семейството, мъжът бил агресивен
14.06 | 17:20
-
Разсипан асфалт ограничава движението по магистрала „Хемус“ в посока София
От пътната агенция апелират шофьорите да карат внимателно и със съобразена скорост
14.06 | 17:00
Най-четени
-
Пилотът Николай Калайджиев с Гинес рекорд: Излетя и кацна 1020 пъти за 15 часа
Следващата цел е космосът, посочи той
14.06 | 10:00
-
Божанов: Властта корумпира, а абсолютната власт корумпира абсолютно!
"Свръхконцентрацията на власт води до изкривявания", смята той
14.06 | 11:00
-
Надежда Нейнски: Блъф е, че ще се местят US самолетите от летището в София
Тя определи като „смехотворно“ твърдението, че украинският посланик може да се намесва в...
14.06 | 13:00
-
Цял месец 5-годишно е било пребивано ежедневно в дома си
То е прието в тежко състояние в Спешното отделение на болницата в Монтана
14.06 | 13:20