С 800 000 лв. промотират консумацията на риба в Търново 15.12 | 12:54

Целта е да се повиши потреблението и да се подобри имиджа на сектор "Рибарство"

От Диана Цветкова

Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури (ИАРА) и Община Велико Търново подписаха договор за провеждане на промоционална кампания за подобряване на престижа на продуктите от риболов и аквакултура в общината, съобщиха от ИАРА.

Договорът е по Оперативна програма за развитие на сектор "Рибарство", като безвъзмездната финансова помощ е в размер на 814 883 лв., което е 100% от одобрените разходи.

Целта на промоционалната кампания е да се повиши потреблението на вътрешния пазар на риба и рибни продукти и да се подобри имиджа на сектор "Рибарство".

Програмата предвижда информационна кампания за полезните качества и високата хранителна стойност на продуктите от риболов и аквакултури.

Ще бъде изработен сайт на проекта, в рамките на който ще се провеждат различни събития, например дегустация на рибни продукти, организиране на празници на рибата в различни населени места на общината – гр. Дебелец, гр. Килифарево, с. Балван, с. Беляковец, с. Водолей, с. Леденик, с. Ново село, с. Присово, с. Пчелище, с. Ресен, с. Самоводене и с. Шемшево.

Срокът за изпълнение на проекта е десет месеца, а промоционалната кампания ще приключи в рамките на 6 месеца.

Водещи

Най-четени