6 206 787 лв. са похарчили партиите за предизборна кампания за вота на 2 април 24.06 | 11:15
И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите

Подадените в Сметната палата отчети показват, че разходите на партиите в предизборната кампания за последните парламентарни избори възлизат общо на 6 206 787 лв.
21 партии и коалиции бяха регистрирани за вота. Това е значително намаление в сравнение с кампанията от октомври, 2022 г., съобщават от Института за развитие на публичната среда. На вота в края на миналата година разходите на участниците в изборите са били в размер на 8.1 млн. лв.
И този път най-голям дял е бил насочен към реклама в медиите. 76% са отишли за разпространение на партийните послания.
Водещи
-
Слънцето се събужда: Започва новата ера на бурите в Космоса
През последните месеци учените наблюдават взрив на активност
19.10 | 14:00
-
Проучване: Повечето германците са против задължителната военна служба на лотариен принцип
Едва около една пета от анкетираните смятат, че е правилно да се използва подобна система
19.10 | 13:42
Най-четени
-
Лидерът на ГЕРБ: Всички казват, че не е хубаво на избори, ама чакат Борисов
На политическите си опонентите той каза: "Няма да им стигне времето дори да поддържат това,...
19.10 | 10:00
-
Отбелязваме Деня на българския лекар
Православната църква почита паметта на Свети Иван Рилски Чудотворец – небесния покровител на...
19.10 | 09:30
-
Ива Митева: Наблюдаваме играта „Борба за власт”
Надявам се Трифонов да не остане в този кабинет, заяви тя и прогнозира избори напролет
19.10 | 11:00
-
13 000 ученици и студенти са прекъснали образованието си по финансови причини
Това сочат данни на НСИ
19.10 | 10:40