Откриха крем за "вечна младост". И се разграбва от щандовете 01.02 | 11:30

Дали става дума за революционен продукт, или за поредния търговски трик?

От Диана Цветкова

Нов "крем на вечната младост", претендиращ, че изпъва бръчки и топи целулита, се разграби като топъл хляб, след като бе пуснат преди две денонощия в британските магазини, пише в. Daily Mail.

Освен "чудодейна" помадата се оказва и сравнително евтина – продава се срещу скромните за това, което обещава 24 паунда.

И ефектът от съотношението реклама - цена е бил мигновен – само за 48 часа са продадени 10 000 опаковки от серума Adonia StemuTone.

Производителите на чудодейното мазило претендират, че то тонизира сухата и набръчкана кожа само за три дни и изтъкват, че свойствата му са пленили дори холивудски знаменитости. Органичният крем, произведен в САЩ, съдържа микс от екстракти на растения, т.н. суперхрани – масло от семената на джоджен и моркови, лайка и нар.

Независими тестове с жени на възраст от 47 до 59 години установили, че серумът стяга отпуснатата кожа със 78%, ако бъде прилаган два пъти дневно в рамките на 28 дни. Ефектът обаче ставал виден и след три дни, като намалявал бръчките и целулита с една трета.

Интересът към новия "революционен" продукт е продиктуван от факта, че той е много по-евтина алтернатива на хирургическите процедури за разкрасяване, които понякога струват до 3000 британски лири на сеанс, отбелязва БТА.

Водещи

Най-четени