Колко кошмарен е новият Facebook 14.12 | 13:33
Или как най-популярната социална мрежа срина една индустрия

От началото на месеца страниците във Facebook генерират значително по-малко трафик и това съвсем не се дължи на предстоящите коледни празници или намаленото потребление на най-популярната социална мрежа в света.
Дължи се на чисто бизнес решение от Марк Зукърбърг и компания.
В резултат на него целият алгоритъм за разпространение на информация се промени и ужасно много големи търговски марки изпищяха в един глас.
Повече за промените в новия Facebook и какво бъдеще ни очаква що се отнася до разпространението на информация в него, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Германското разузнаване предупреди за заплаха от Москва
Русия планира да изпита единството на Запада, твърди директорът на германското разузнаване...
08.03 | 17:40
-
КС забрани на ЦИК да публикува протоколите от над 2 000 секции
Съдът дава указания и кои данни да се въведат от 11 секции с двойни експертизи
08.03 | 17:21
-
Зеленски призова за още санкции срещу Русия
При руски удари през нощта загинаха най-малко 14 украинци, сред които и деца, а десетки други...
08.03 | 17:00
-
Румен Радев: Европа няма 800 млрд. за инвестиции в отбраната
Войната в Украйна влече Европа към дъното, смята президентът
08.03 | 16:40
Най-четени
-
8 март е! Честит празник, мили дами!
08.03 | 08:58