Българското знаме в логото на Евровизия 2020 (СНИМКИ) 29.11 | 15:25

По традиция холандците правят специална графична опаковка за всяко свое домакинство на конкурса

От iNews.bg

Организаторите на Евровизия 2020 представиха новата графична опаковка на конкурса, която е създадена специално за изданието в Ротердам. Тя е вдъхновена от 65-ата годишнина на престижната музикална надпревара и представя по минималистичен и иновативен начин от флаговете на всички 41 участващи държави. Дизайнът, който включва и тазгодишното мото "Open Up”, ще се използва по време на двата полуфинала и големия финал, които ще се проведат съответно на 12, 14 и 16 май в залата Rotterdam Ahoy. Иновативното лого ще украси и града домакин и ще бъде поставено на билборди, сгради и градския транспорт.

Графичната опаковка на конкурса логично продължение на дизайните от предишните домакинства на Холандия – през 1970, 1974 и 1980 година.

2198282

"Графичната опаковка следва характеристиките на дизайна в нашата страна и е минималистичен, експериментален и иновативен", споделя Систе Бакер, изпълнителен продуцент на Евровизия 2020. "Освен това той разказва история, цветен и празничен е и има много практически приложения."

2198283

В понеделник на специална пресконференция беше обявено и името на българския представител на Евровизия 2020. Това е младата певица Виктория Георгиевa - VICTORIA. Българското участие в конкурса се реализира като публично-частно партньорство между БНТ и Ligna Group. Очаква се българската песен на Евровизия да бъде представена в началото на месец март 2020 година, като успоредно с това се работи и по първия самостоятелен албум на VICTORIA.

Видео представяне на VICTORIA:  https://www.youtube.com/watch?v=kOrC4PdUE6c

Двата полуфинала и големият финал на грандиозното шоу ще бъдат излъчени на живо по БНТ1 на 12, 14 и 16 май. На 28 януари ще се изтегли жребий, на който ще стане ясно в кой от двата полуфинала ще участва България.

2198284

Водещи

Най-четени