Антония Петрова показа гордо палтата си от кожа - вбеси обществото 13.01 | 17:23

Мис България отново предизвика скандал и полемики около себе си

От Мартина Панайотова

Във виртуалното пространство се развихри поредният скандал на екотематика - този път провокиран от Мис България 2009 Антония Петрова. Това не е първият път, в който около миската се развихрят коментари. Нейният избор за Мис България бе доста обсъждан - дали е правилен или не, въпросите и коментарите не липсваха.

И така, госпожица Петрова, известна с умението си да предизвиква обществени полемики, този път си навлече гнева на множество природозащитници, след като в личния си профил във Facebook публикува поредица снимки от ваканцията си в швейцарския курорт Сейнт Мориц.

На тях тя гордо показва луксозната си колекция от палта и аксесоари от естествена кожа.

Вероятно миската е смятала, че ще спечели общественото възхищение, но полученият ефект е обратен. Под снимките се появиха десетки коментари, които засипаха перничанката с обилно количество критика.

Петрова не пропусна да отговори на нападките, като от своя страна заяви: "Погледнете гардероба си и ми кажете имате ли поне един колан, обувки, портфейл или чанта от естествена кожа!!! Аз ще Ви отговоря – ДА! Храните ли се с месо или поне някога яли ли сте месо, ако евентуално сте вегетарианец – отговор – …ДА! С какво сте по-различен от мен, че си позволявате да ми давате съвети от подобен род!!! Омръзнало ми е от псевдоморалисти в мрежата и реалния живот! Погледнете се в огледалото на живота и после коментирайте другите!"

Дали подобно поведение е адекватно за институцията Мис България, всеки би могъл да определи сам за себе си. Факт е обаче, че на световно равнище нещата стоят по съвсем различен начин.

Голяма част от участничките в различните конкурси за красота се опитват да спечелят симпатиите на публика и жури като нагледно показват своята съпричастност в борбата за правата на животните и различните екоинициативи.

Да не говорим, че огромна част от обществените личности, станалите популярни с красотата си, решиха да се превърнат в лица на организации, които се занимават точно с такива въпроси: за рекламните кампании на PETA (People for ethical treatment of animals или Световната организация за защита на животните) вече се снимаха имена като Елисабета Каналис, Жизел Бюндхен, Натали Имбрулия, Тамара Екълстоун, Алиша Силвърстоун и много други.

Според коментиращите под снимките на Антония Петрова обаче у нас изглежда разбирането на изграждане на обществен имидж не се е повлияло ни най-малко и все още се разбира като нищо друго, освен парадиране с материалните средства и кичозна парвенющина.





Водещи

Най-четени