Защо „Под прикритие“ продължава да е лидер 04.03 | 17:40

Сериалът е сред най-харесваните продукции у нас

От Надежда Стоянова

Може и bTV да беше първата, която започна да прави български сериали, но БНТ определено избра най-правилния сюжет. Поредицата "Под прикритие" вече четири сезона е сред любимите продукции на българския зрител. Доказа го и миналата неделя, когато успя да направи Националната телевизия втора по гледаемост.

Реалистичният и модерен поглед към престъпния свят у нас определено привлича много зрители пред екрана. Голяма част от аудиторията следи епизодите и в интернет. Според данните на пийпълметричната агенция ГАРБ сюжетът от последната неделя е събрал пред екрана младата и лоялна аудитория – в това число спадат двете търговски групи 18-49 и 24-54 години. Рейтингът на медията в тези възрастови групи е съответно 5,5% и 5,4%.

Колко общо са били зрителите на епизода от миналата седмица, разберете на Econ.bg.

Водещи

Най-четени