Защо „Под прикритие“ продължава да е лидер 04.03 | 17:40
Сериалът е сред най-харесваните продукции у нас
Може и bTV да беше първата, която започна да прави български сериали, но БНТ определено избра най-правилния сюжет. Поредицата "Под прикритие" вече четири сезона е сред любимите продукции на българския зрител. Доказа го и миналата неделя, когато успя да направи Националната телевизия втора по гледаемост.
Реалистичният и модерен поглед към престъпния свят у нас определено привлича много зрители пред екрана. Голяма част от аудиторията следи епизодите и в интернет. Според данните на пийпълметричната агенция ГАРБ сюжетът от последната неделя е събрал пред екрана младата и лоялна аудитория – в това число спадат двете търговски групи 18-49 и 24-54 години. Рейтингът на медията в тези възрастови групи е съответно 5,5% и 5,4%.
Колко общо са били зрителите на епизода от миналата седмица, разберете на Econ.bg.
Водещи
-
Пътят на кабинета „Желязков“: От избирането до оставката
105-ото правителството встъпи в длъжност на 16 януари тази година, издържа по-малко от година
11.12 | 20:45
-
Румяна Коларова прогнозира - предсрочните избори ще са преди 22 март
Соцолиогът Елена Дариева посочи, че предизборната кампания вече е започнала
11.12 | 20:30
-
Заловиха змия до театъра в Смолян - припичала се на зимното слънце
Твърди се, че е усойница
11.12 | 20:15
Най-четени
-
ИТН с изявление след обявената оставка на кабинета
Тошко Йорданов предупреди, че решението за разпадане на управлението носи последици,...
11.12 | 14:45
-
Радостин Василев: ИТН или БСП да гласуват за падането на правителството
Василев отправи критики и към ДПС, подчертавайки, че „не трябва да се спекулира с етническата...
11.12 | 11:15