Лора Лилова създаде рокли за звездите на кинофестивала в Кан 11.06 | 13:45

Стратегически успех с два ексклузивни шоурума

От iNews.bg

Лора Лилова, 26-годишна дизайнерка от Русе и креативен директор на популярния български бранд за официални рокли, постигна исторически успех за българската мода. За първи път роден дизайнер получи официална акредитация от филмовата академия в Кан и се нареди сред гостите на най-престижните премиери в рамките на кинофестивалите в Кан и Венеция.

Талантливата русенка получи специална покана от филмовата академия не просто като гост, а като личен дизайнер на влиятелни дами от индустрията за две от водещите премиери в програмата. По време на престижното събитие тя представи лично два свои отличаващи се дизайнерски тоалета.

"Кан 2025 е първата ми поява като акредитиран дизайнер и собственик на бранд с реално присъствие на най-високо международно ниво", сподели Лора Лилова.

Това е втори личен пробив за младата дизайнерка - първите три червени килима, по които тя се разходи, облечена в свои тоалети, бяха през есента на 2024 година на кинофестивала във Венеция, редом до Моника Белучи и Лейди Гага. Нейни творения вече се избират за червените килими от редица световно известни личности, включително и Мис Франция.

Стратегически успех с два ексклузивни шоурума
Освен личното присъствие на червените килими, брандът на Лора Лилова беше представен с два ексклузивни шоурума по време на фестивала тази година - и двата позиционирани на най-желаните места в Кан. Този стратегически подход осигури на дизайнерката сериозен наплив от клиенти в пика на кинофестивала.


Една от най-забележителните клиентки на Лора Лилова е британската аристократка и модел Лейди Виктория Хърви, която избра нейни тоалети за няколко появи на червения килим. По думите на Лейди Хърви, LORRETI е един от най-добрите брандове в Кан, въпреки огромната конкуренция.

От Русе до международната сцена
Лора Лилова започва професионалния си път още като тийнейджър в Русе, където се ражда и нейният бранд за официални рокли. Той бързо придобива популярност сред младите дами, търсещи индивидуален стил за своя абитуриентски бал или сватба. Лора продължава образованието си в Националната художествена академия със специалност "Мода" и поради високия си успех получава възможност за дебют на своите колекции в ревюта на най-престижните модни събития в България.

В последните две години марката усилено пробива на външни пазари, привличайки вниманието на международни клиенти, влиятелни личности и дори на самата конкуренция. Признанието от страна на фестивалите в Кан и Венеция идва след дългогодишна работа и нарастващо присъствие на марката в международната мода.

Появата на Лилова като официално лице на български моден бранд на тези престижни форуми се възприема като значима стъпка за позиционирането на България в световната модна карта.

Водещи