Лора Лилова създаде рокли за звездите на кинофестивала в Кан 11.06 | 13:45
Стратегически успех с два ексклузивни шоурума

Лора Лилова, 26-годишна дизайнерка от Русе и креативен директор на популярния български бранд за официални рокли, постигна исторически успех за българската мода. За първи път роден дизайнер получи официална акредитация от филмовата академия в Кан и се нареди сред гостите на най-престижните премиери в рамките на кинофестивалите в Кан и Венеция.
Талантливата русенка получи специална покана от филмовата академия не просто като гост, а като личен дизайнер на влиятелни дами от индустрията за две от водещите премиери в програмата. По време на престижното събитие тя представи лично два свои отличаващи се дизайнерски тоалета.
"Кан 2025 е първата ми поява като акредитиран дизайнер и собственик на бранд с реално присъствие на най-високо международно ниво", сподели Лора Лилова.
Това е втори личен пробив за младата дизайнерка - първите три червени килима, по които тя се разходи, облечена в свои тоалети, бяха през есента на 2024 година на кинофестивала във Венеция, редом до Моника Белучи и Лейди Гага. Нейни творения вече се избират за червените килими от редица световно известни личности, включително и Мис Франция.
Стратегически успех с два ексклузивни шоурума
Освен личното присъствие на червените килими, брандът на Лора Лилова беше представен с два ексклузивни шоурума по време на фестивала тази година - и двата позиционирани на най-желаните места в Кан. Този стратегически подход осигури на дизайнерката сериозен наплив от клиенти в пика на кинофестивала.
Една от най-забележителните клиентки на Лора Лилова е британската аристократка и модел Лейди Виктория Хърви, която избра нейни тоалети за няколко появи на червения килим. По думите на Лейди Хърви, LORRETI е един от най-добрите брандове в Кан, въпреки огромната конкуренция.
От Русе до международната сцена
Лора Лилова започва професионалния си път още като тийнейджър в Русе, където се ражда и нейният бранд за официални рокли. Той бързо придобива популярност сред младите дами, търсещи индивидуален стил за своя абитуриентски бал или сватба. Лора продължава образованието си в Националната художествена академия със специалност "Мода" и поради високия си успех получава възможност за дебют на своите колекции в ревюта на най-престижните модни събития в България.
В последните две години марката усилено пробива на външни пазари, привличайки вниманието на международни клиенти, влиятелни личности и дори на самата конкуренция. Признанието от страна на фестивалите в Кан и Венеция идва след дългогодишна работа и нарастващо присъствие на марката в международната мода.
Появата на Лилова като официално лице на български моден бранд на тези престижни форуми се възприема като значима стъпка за позиционирането на България в световната модна карта.
Водещи
-
МФ с две проучвания: Над половината българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Всеки втори българин е използвал евро през последната година
12.06 | 18:00
-
Новият подвид но Омикрон - "Нимбус": Какво знаем за него?
Вирусът предизвиква силна болка в гърлото, усещана като „бръснач“
12.06 | 17:45
-
МВнР предупреди българите във Великобритания и Северна Ирландия
Избягвайте места с масово струпване на хора, съветват от външното ни министерство
12.06 | 17:30
-
Meta свали Facebook страницата на Асен Василев
Това става без предупреждение и без мотиви, пишат от ПП
12.06 | 17:15
Най-четени
-
Още свидетелства за дома на ужасите в с. Ягода
12.06 | 10:00