Новата връзка на Бионсе 10.12 | 17:39

Певицата с нова рекламна кампания

От Мартина Панайотова

Чудите ли се какво е общото между Бионсе и Ники Минаж? Не е само цветът на кожата, нито музикалния жанр. Това, което ги обединява е, че и двете имат общо със световноизвестната компания Pepsi.

Шантавата рапърка беше рекламно лице на напитката през 2012 година, а през настоящата 2013 мястото ѝ ще бъде заето от чаровната половинка на Джей Зи.

"Предстоящата работа с Бионсе е пример как Pepsi създава нова традиция брандовете да работят с музикални изпълнители, като не само инвестира в тях, но работи с тях по съвместни партньорства", казва говорителят на напитката. Бионсе пък допълва, че Pepsi насърчава креативността на артистите и разбира тяхната нужда да се развиват.

Вече са факт първите два кадъра от масивната рекламна кампания. Можете да ги видите в Jenite.bg.

Водещи

Най-четени