Новата връзка на Бионсе 10.12 | 17:39
Певицата с нова рекламна кампания

Чудите ли се какво е общото между Бионсе и Ники Минаж? Не е само цветът на кожата, нито музикалния жанр. Това, което ги обединява е, че и двете имат общо със световноизвестната компания Pepsi.
Шантавата рапърка беше рекламно лице на напитката през 2012 година, а през настоящата 2013 мястото ѝ ще бъде заето от чаровната половинка на Джей Зи.
"Предстоящата работа с Бионсе е пример как Pepsi създава нова традиция брандовете да работят с музикални изпълнители, като не само инвестира в тях, но работи с тях по съвместни партньорства", казва говорителят на напитката. Бионсе пък допълва, че Pepsi насърчава креативността на артистите и разбира тяхната нужда да се развиват.
Вече са факт първите два кадъра от масивната рекламна кампания. Можете да ги видите в Jenite.bg.
Водещи
-
Русия и Украйна размениха 372 военнопленници
Русия определи размяната като „жест на добра воля”
19.03 | 17:45
-
Протестно шествие на ресторантьори от Монтана
Те имат едно искане – връщане на 9% ДДС за бранша, което от тази година е вече 20%
19.03 | 17:30
-
МРРБ предлага да има еднодневни винетки
19.03 | 15:48
Най-четени
-
Костадинов: В Народното събрание има 5 управляващи партии, 3 патерици и само една истинска опозиция
В публикацията си лидерът на "Възраждане" посочи и друг случай от същия ден, когато опозицията...
19.03 | 10:59
-
Изравнителните сметки за и топла вода могат да бъдат забавени с повече от месец
"Тази възможност я има, но никой не се възползва от нея и е логично".
19.03 | 11:59
-
Тровят умишлено дърво в идеалния център на София – това е пореден такъв случай
Първият човек, който забелязва пропитото дърво с гориво, както и следите от разлятата течност...
19.03 | 09:59