Обама лъсна гол в рекламна кампания 26.06 | 11:12
Политическо списание показа редица политици голи и уязвими

Американският президент Барак Обама, създателят на "Уикилийкс Джулиан" Асандж и иранският президент Махмуд Ахмадинеджад са звездите в новата рекламна кампания на еквадорското списание Vanguardia.
Инициативата, наречена "Голата истина", цели да провокира общественото съзнание, чрез снимки на популярни политици и обществени личности, които са "съблечени" с помощта на някои дигитални дизайнерски програми.
Идеята е силните личности на деня да бъдат показани голи и уязвими, но кампанията предизвика и не малко усмивки.
Разгледайте снимките в галерията и коментирайте коя от тях най-много ви допада.
Водещи
-
Костадинов: Когато "Възраждане" получи властта, ще извади България от еврозоната
Протестите ни ще продължат и след 8-и юли, увери той
06.07 | 18:00
-
Далай Лама навърши 90 години
Хиляди последователи отбелязаха юбилея на духовния водач в подножието на Хималаите
06.07 | 17:40
Най-четени
-
Напусналият ПП Димитър Шалъфов описа поетапно корупциония скандал
Преди дни общинският съветник заедно с още трима свои колеги обвиниха партията в корупционни...
06.07 | 10:00
-
Рая Назарян: Опозицията се превърна във фабрика за неуспешни вотове
Това правителство преследва много упорито всички заложени цели, заяви тя
06.07 | 13:20
-
Трима загинали, след като кола се заби в заведение в Разград
Автомобилът е управляван от 19-годишен младеж
06.07 | 11:40