Обама лъсна гол в рекламна кампания 26.06 | 11:12
Политическо списание показа редица политици голи и уязвими
Американският президент Барак Обама, създателят на "Уикилийкс Джулиан" Асандж и иранският президент Махмуд Ахмадинеджад са звездите в новата рекламна кампания на еквадорското списание Vanguardia.
Инициативата, наречена "Голата истина", цели да провокира общественото съзнание, чрез снимки на популярни политици и обществени личности, които са "съблечени" с помощта на някои дигитални дизайнерски програми.
Идеята е силните личности на деня да бъдат показани голи и уязвими, но кампанията предизвика и не малко усмивки.
Разгледайте снимките в галерията и коментирайте коя от тях най-много ви допада.
Водещи
-
Асен Василев с критика към работата на министъра на финансите Теменужка Петкова
По думите му за последните 10 години няма забавяне на данните. „Имаме забавяне на данните за...
04.02 | 17:40
-
Премиерът: Няма да променяме данъчно-осигурителната тежест 2
Той поясни, че предложението на Министерски съвет ще бъде до 40% разходи от БВП и бюджетен...
04.02 | 17:20
-
Мъжете и жените ще се пенсионират на еднаква възраст
Друга мярка предвижда осъвременяване на пенсиите за трудова дейност, както и пенсиите,...
04.02 | 17:00
Най-четени
-
Жена намушка с нож няколко души в София
Инцидентът е станал малко преди 8:30 часа тази сутрин.
04.02 | 09:45
-
Тръмп предприе решителни действия спрямо социалната мрежа TikTok
Вашингтон настоява за прехвърляне на собствеността в американски ръце, за да гарантира...
04.02 | 09:30
-
Асен Василев с критика към работата на министъра на финансите Теменужка Петкова
По думите му за последните 10 години няма забавяне на данните. „Имаме забавяне на данните за...
04.02 | 17:40