Обама лъсна гол в рекламна кампания 26.06 | 11:12

Политическо списание показа редица политици голи и уязвими

От Мартина Панайотова

Американският президент Барак Обама, създателят на "Уикилийкс Джулиан" Асандж и иранският президент Махмуд Ахмадинеджад са звездите в новата рекламна кампания на еквадорското списание Vanguardia.

Инициативата, наречена "Голата истина", цели да провокира общественото съзнание, чрез снимки на популярни политици и обществени личности, които са "съблечени" с помощта на някои дигитални дизайнерски програми.

Идеята е силните личности на деня да бъдат показани голи и уязвими, но кампанията предизвика и не малко усмивки.

Разгледайте снимките в галерията и коментирайте коя от тях най-много ви допада.

Водещи

Най-четени