Около 200 милиона души в света се определят като „създатели на съдържание“ 16.08 | 15:30
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.

Около 200 милиона души се определят като "създатели на съдържание" и много от тях искат да превърнат тази страст в свой основен източник на доходи. Това каза Ронан Харис, президент на SnapChat за Европа, Близкия изток и Африка, цитиран от Euronews.
Той, заедно със съоснователя на Influencer.com Каспър Лий и създател на готварско съдържание Ту Нгуен обясняват как икономиката на инфлуенсърите, която се оценява на 250 милиарда долара, променя бъдещето на бизнеса.
В разговора им става ясно, че по-малко влиятелните създатели на съдържание, с по-малко от 50 000 последователи, играят важна роля за стимулиране на растежа в сектора.
Според Харис бизнесът намира нови начини за партньорство с все по-голям брой онлайн влиятелни личности.
Водещи
-
"Хамас" пуска всички изрелски заложници
Това е първото условие в мирния план, предложен от САЩ на двете страни в конфликта в Газа
04.10 | 09:50
Най-четени
-
Ето кой е граничният полицай, загинал в "Елените" при наводнението в петък
Той е бил главен боцман на гранично-полицейски кораб "Балчик“
04.10 | 09:10
-
ВОДНИЯТ АПОКАЛИПСИС: Започва разчистване, установяват се щетите
Бургас проверява разрешителни след потопа
04.10 | 08:58