13 компании с безумно странни, но брилянтни идеи (СНИМКИ) 15.10 | 15:00
Определено знаят какво е печеливша реклама

Компаниите на световно ниво, чиито продукти са разпознаваеми на хора от всички краеща на света, са способни на всичко, за да се задържат в челните позции и да привлекат вниманието на възможно най-много потребители. Много често клиентът е склонен да плати не само за продукт и за качество, но и за името, което се утвърдило на пазара сред многото други.
И трябва да се съгласим, че понякога си заслужават парите, които ние като потребители даваме за продуктите им, защото креативността и идеите, с които ни заливат са достойни за уважение. Най-вероятно стотици мозъци стоят зад създаването на милионните проекти и всеки един от тях си заслужава да му свалим шапка.
Шапка сваляме и на тези компании, които са избрали по един безумно странен начин да ни представят идеите си за реклами. О, да! Получило им се е доста добре. Определено знаят какво е печеливша реклама. Всички идеи може да видите в галерията ни.
1. Ариел - Ето така се демонстрира силата на чисто бялото!
2. NIKE - Насърчават спортуването
3. IBM се конкурират с NIKE
4. Kit Kat също залага на отдиха, но за всеки случай този младеж е седнала на опакованата страна.
5. The Econimist - Дава идеи на случайно преминаващите хора
6. Зоологическата градина в Копенхаген знае как да привлече вниманието
7. Sprite - Да ти се прииска наистина да си вземеш един газиран душ
Водещи
-
След земетресенията на Камчатка: Огненият пръстен в Тихия океан се събуди
Това може да убие милиони хора по Земята
31.07 | 20:45
-
Харалан Александров с кментар на „политическите войни” в страната
Радев атакува цялостната стабилизация на управлението, твърди социалният антрополог
31.07 | 20:15
Най-четени
-
"Възраждане" иска парични санкции за спящите депутати
По-строги санкции за редовно отсъствие
31.07 | 10:30
-
Асен Василев: В България за първи път от четири години българите започнаха да обедняват
Това заяви председателят на "Продължаваме промяната" Асен Василев на брифинг в Народното...
31.07 | 11:15
-
Президентът: Средствата за развитие на противопожарна авиация да бъдат насочени не към МВР, а във ВВС
Управляващите най-накрая трябва да вземат решение, заяви той
31.07 | 15:00
-
Димитър Стоянов: Премиерът манипулативно представя данни за пожарогасителната техника
Росен Желязков политизира проблема с липсата на летателна техника за гасене на пожари, заяви...
31.07 | 13:10