Apple, Microsoft и Amazon са трите най-скъпи марки 29.07 | 14:00
Стойността на бранда на американската корпорация „Netflix” за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от „Форбс” класация на най-скъпите марки в света
Стойността на бранда на американската корпорация "Netflix” за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от "Форбс” класация на най-скъпите марки в света.
Първите места традиционно са заети от Apple с 241,2 млрд. долара, Google с 207,5 млрд. долара, Microsoft -162,9 млрд., Amazon – 135,4 млрд. и Facebook – 70,3 млрд. долара.
Следват ги Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton и McDonald’s.
Преди година в десетката влизаше и марката "Тойота”, но заради претърпените тази година загуби от 7 % тя зае 11-то място.
От лидерите само Facebook и Samsung са загубили, съответно 21 % и 5 %, докато останалите марки са поскъпнали, като най-голям е ръстът на Netflix.
Общата стойност на стоте най-скъпи брандове възлиза на 2,54 трилиона долара, като половината от тях са собственост на американски компании, 10 са германски, а 9 френски.
Най-голям е броят на технологичните компании – 20, 14 бранда са на фирми, работещи в областта на финансите, 11 – в автомобилния сектор.
Водещи
-
Предимно слънчево над цялата страна, леко се затопля
Максималните температури ще са по-високи от вчерашните и ще са между 8-10°С
17.11 | 09:00
-
Европа губи политическо водачество и се превръща в бюрократичен център
"Изчезва онази роля на Европа, която тя е поела още от Просвещението - да определя...
16.11 | 18:00
Най-четени
-
Предимно слънчево над цялата страна, леко се затопля
Максималните температури ще са по-високи от вчерашните и ще са между 8-10°С
17.11 | 09:00
-
Терзиев: Изключително доволен съм от първата година на мандата си
По думите на столичния кмет София не е била в застой
16.11 | 12:00