Apple, Microsoft и Amazon са трите най-скъпи марки 29.07 | 14:00
Стойността на бранда на американската корпорация „Netflix” за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от „Форбс” класация на най-скъпите марки в света
Стойността на бранда на американската корпорация "Netflix” за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от "Форбс” класация на най-скъпите марки в света.
Първите места традиционно са заети от Apple с 241,2 млрд. долара, Google с 207,5 млрд. долара, Microsoft -162,9 млрд., Amazon – 135,4 млрд. и Facebook – 70,3 млрд. долара.
Следват ги Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton и McDonald’s.
Преди година в десетката влизаше и марката "Тойота”, но заради претърпените тази година загуби от 7 % тя зае 11-то място.
От лидерите само Facebook и Samsung са загубили, съответно 21 % и 5 %, докато останалите марки са поскъпнали, като най-голям е ръстът на Netflix.
Общата стойност на стоте най-скъпи брандове възлиза на 2,54 трилиона долара, като половината от тях са собственост на американски компании, 10 са германски, а 9 френски.
Най-голям е броят на технологичните компании – 20, 14 бранда са на фирми, работещи в областта на финансите, 11 – в автомобилния сектор.
Водещи
-
Влиза в сила нова организация за достъп до Витоша
Столичната община пуска допълнителни автобуси на градския транспорт
18.01 | 10:20
-
Търсенето на Ники от Конаре продължава, дирят го и в чужбина
Момчето със Синдром на Даун е в неизвестност от 17-и декември миналата година
18.01 | 09:45
Най-четени
-
Слънчево с мъгли през уикенда
Натрупване на замърсители в атмосферата, заради тихото време
18.01 | 09:15
-
Търсенето на Ники от Конаре продължава, дирят го и в чужбина
Момчето със Синдром на Даун е в неизвестност от 17-и декември миналата година
18.01 | 09:45