Басейнът, в който никога няма да пожелаете да скочите 13.05 | 12:53

Кръв, карантия и десетки награди...

От Ивайло Коралски

След като в края на 2012 година японският софтуерен гигант Capcom отвори магазин за човешки органи, PR-ите на компанията са си поставили за цел да създадат басейн от кръв.

И двете, меко казано, алтернативни инициативи са маркетингови трикове, целящи да рекламират новите части на зомби драмата Resident Evil.

"Кръвният" басейн е част от рекламната кампания на предстоящия Resident Evil Revelations (магазинът за човешко месо рекламираше Resident Evil 6).

Идеята на Capcom е да напълнят голям басейн в Лондон с кръв и карантия, след което да поканят феновете на играта да се гмуркат в него. Смелите почитатели на RE трябва да открият поставените във водата различни видове награди. Възхитително!

Resident Evil Revelations ще направи премиерата си в България на 24 май. Платформите са PS3, Xbox 360, PC и Wii U.

Трейлър, сега:

Водещи

Най-четени