Басейнът, в който никога няма да пожелаете да скочите 13.05 | 12:53
Кръв, карантия и десетки награди...

След като в края на 2012 година японският софтуерен гигант Capcom отвори магазин за човешки органи, PR-ите на компанията са си поставили за цел да създадат басейн от кръв.
И двете, меко казано, алтернативни инициативи са маркетингови трикове, целящи да рекламират новите части на зомби драмата Resident Evil.
"Кръвният" басейн е част от рекламната кампания на предстоящия Resident Evil Revelations (магазинът за човешко месо рекламираше Resident Evil 6).
Идеята на Capcom е да напълнят голям басейн в Лондон с кръв и карантия, след което да поканят феновете на играта да се гмуркат в него. Смелите почитатели на RE трябва да открият поставените във водата различни видове награди. Възхитително!
Resident Evil Revelations ще направи премиерата си в България на 24 май. Платформите са PS3, Xbox 360, PC и Wii U.
Трейлър, сега:
Водещи
-
Ремонт ограничава движението по магистрала „Тракия“
Агенция „Пътна инфраструктура“ се извинява на шофьорите за причиненото неудобство, но дейности...
09.10 | 09:30
-
Изтече гратисният период – търговци вече плащат до 7000 лева за нарушения
От днес глобяват за липса на двойни цени в лева и евро
09.10 | 08:59
-
Парламентът гласува промени в закона за равнопоставеност на жените и мъжете
Допълнителни точки в дневния ред
09.10 | 08:45
-
На 9 октомври православната църква отбелязва паметта на свети апостол Яков Алфеев
Среща след дванадесет години
09.10 | 08:30
Най-четени
-
Парламентът гласува промени в закона за равнопоставеност на жените и мъжете
Допълнителни точки в дневния ред
09.10 | 08:45
-
На 9 октомври православната църква отбелязва паметта на свети апостол Яков Алфеев
Среща след дванадесет години
09.10 | 08:30
-
Изтече гратисният период – търговци вече плащат до 7000 лева за нарушения
От днес глобяват за липса на двойни цени в лева и евро
09.10 | 08:59