Басейнът, в който никога няма да пожелаете да скочите 13.05 | 12:53
Кръв, карантия и десетки награди...
След като в края на 2012 година японският софтуерен гигант Capcom отвори магазин за човешки органи, PR-ите на компанията са си поставили за цел да създадат басейн от кръв.
И двете, меко казано, алтернативни инициативи са маркетингови трикове, целящи да рекламират новите части на зомби драмата Resident Evil.
"Кръвният" басейн е част от рекламната кампания на предстоящия Resident Evil Revelations (магазинът за човешко месо рекламираше Resident Evil 6).
Идеята на Capcom е да напълнят голям басейн в Лондон с кръв и карантия, след което да поканят феновете на играта да се гмуркат в него. Смелите почитатели на RE трябва да открият поставените във водата различни видове награди. Възхитително!
Resident Evil Revelations ще направи премиерата си в България на 24 май. Платформите са PS3, Xbox 360, PC и Wii U.
Трейлър, сега:
Водещи
-
Първата седмица от декември започва със слънце
В петък вятърът ще се ориентира от североизток и ще се усили, ще бъде облачно с валежи на...
01.12 | 08:00
-
Атанас Атанасов: Управляващите незабавно да спрат всички процедури за смяна на шефовете на спецслужбите
Ако излязат повече хора, ще поставят въпроса за властта, смята той
30.11 | 17:40
Най-четени
-
Първата седмица от декември започва със слънце
В петък вятърът ще се ориентира от североизток и ще се усили, ще бъде облачно с валежи на...
01.12 | 08:00
-
Държавата започва строителство на нови полигони за обучение на млади шофьори
Парите за тях ще дойдат от фонда за безопасност на движението
30.11 | 11:20