Басейнът, в който никога няма да пожелаете да скочите 13.05 | 12:53
Кръв, карантия и десетки награди...

След като в края на 2012 година японският софтуерен гигант Capcom отвори магазин за човешки органи, PR-ите на компанията са си поставили за цел да създадат басейн от кръв.
И двете, меко казано, алтернативни инициативи са маркетингови трикове, целящи да рекламират новите части на зомби драмата Resident Evil.
"Кръвният" басейн е част от рекламната кампания на предстоящия Resident Evil Revelations (магазинът за човешко месо рекламираше Resident Evil 6).
Идеята на Capcom е да напълнят голям басейн в Лондон с кръв и карантия, след което да поканят феновете на играта да се гмуркат в него. Смелите почитатели на RE трябва да открият поставените във водата различни видове награди. Възхитително!
Resident Evil Revelations ще направи премиерата си в България на 24 май. Платформите са PS3, Xbox 360, PC и Wii U.
Трейлър, сега:
Водещи
-
Оставаме на дъното 18-а година: България с най-ниското МРЗ в ЕС
С 38% се е увеличило минималното възнаграждение от 2024 годин
18.04 | 18:00
-
Японската Ванга със страховито предсказание за 25 юли 2025 г.
В миналото Рио Тацуки е направила няколко точчни пророчества
18.04 | 17:43
-
Рубио: Тръмп ще се откаже да посредничи за мир, ако до дни няма напредък
Държавният секретар на САЩ коментира и въпроса за иранската ядрена програма
18.04 | 17:20
-
Инспекцията по труда е спряла 321 опасни работни места
Установени са забавени трудови възнаграждения в размер на над 1 милион лева
18.04 | 16:40
Най-четени
-
Венеция удвои входната такса за еднодневни екскурзии
Това е първият град в света, който събира входни такси от краткосрочните посетители, подобно...
18.04 | 11:20
-
Оставаме на дъното 18-а година: България с най-ниското МРЗ в ЕС
С 38% се е увеличило минималното възнаграждение от 2024 годин
18.04 | 18:00
-
България е поискала да оттегли молбата си до ЕК за плащане на втория транш по ПВУ
Искането ще бъде преработено и подадено отново
18.04 | 12:00