Да се повозим на самолет Hello Kitty 03.05 | 14:32

Тайванска авиокомпания залага на нестандарта стратегия

От Елена Кирилова

Eva Air наскоро обяви, че трансформира два от самолетитте си Airbus A330-300 в такива, посветени на японската икона Hello Kitty.  

Котето, създадено от Sanrio още през 1974 г., се превърна в движеща сила сред търговските марки в Азия, а стойността на марката се равнява на няколко милиарда долара.

Тъй като всички в Азия обожават Hello Kitty, тайванската авиокомпания реши да започне да се асоциира с котето в опит да увеличи интереса към себе си и да смекчи проблемите в сектора.

Анализатори твърдят, че новата украса на самолета не представлява никакъв риск за пътниците. Въпреки че Eva Air ще трябва да плати солидна сума за получаването на лиценза, тя е на път да постигне целта, която си е поставила.  

Първият път, в който името на авиокомпанията бе свързано с това на Hello Kitty, беше през 2005 г., когато бе пуснат първият тематичен самолет. Той имаше гигантски мотиви, свързани с популярния герой, изрисувани от външната страна. Освен тях и вътрешното обзавеждане беше в тон с външната украса.

Но този път Eva Air е решила да се издигне до едно по-високо ниво. Освен големите рисунки, тематични детайли и облегалки за глава, посетителите имат шанса да се насладят на всякакви Hello Kitty предмети, като лосион за ръце и тематично меню.

Истинската изненада е са специалните "котешки” билети и розовата регистрация, които ще изпълнят фантазиите на всеки фен.

Само в случай, че се чудите къде може да видите логото на Hello Kitty, длъжни сме да ви кажем, че то е разположено абсолютно навсякъде. По този начин самолетите са се превърнали в малки тематични местенца за най-запалените почитатели на японската икона.

Водещи

Най-четени