Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват
Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
14 дни след експлозията в къща в Банкя и последвалия пожар, все още остава в неизвестност единият от собствениците на къщата
Версиите за взрива са няколко, но от Софийската градска прокуратура съобщиха, че основната, по...
07.02 | 11:30
-
Томислав Дончев: Очаквам по второ плащане да получим нула финансиране
България е усвоила едва 11% от евросредствата по ПВУ
07.02 | 11:15
-
Черноморието се подготвя за летния сезон, а хотелиерите и ресторантьорите са изправени пред сериозен недостиг на работна ръка
Липсата на кадри кара работодателите все повече да разчитат на работници от трети страни.
07.02 | 10:45
-
МВР започва масирани проверки по пътищата
Министерството на вътрешните работи започва масирани полицейски операции по цялата...
07.02 | 10:30
Най-четени
-
Застудяването продължава
Дневните температури ще се понижат и максималните ще са около 2°С-7°С
07.02 | 08:00
-
До 2050 г. с*ксът с роботи ще бъде по-често срещан от този с хора?
Скорошни изследвания обаче показват, че това бъдеще може да е по-близо, отколкото си мислим,...
07.02 | 09:59