Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват
Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
Левскари дадоха пари за Любо Пенев
„Левски Фемили дарява средства за лечението на Любослав Пенев.
02.12 | 12:30
-
Могат ли протестите да бъдат достатъчно мощни, за да окажат натиск върху властта
Според Лозанов вината е на тези, които са изпратили провокаторите.
02.12 | 12:15
-
Правителството изтегля бюджета
Това стана на неприсъствено заседание на правителството
02.12 | 12:00
-
Николай Денков: Вече искаме оставката на кабинета
По думите му във вчерашния ден освен протеста е имало и друго събитие.
02.12 | 11:45
Най-четени
-
Властта и синдикатите прекрояват Бюджет 2026 след масовите протести
Бизнесът срещу данъците
02.12 | 10:30
-
Политическите реакции след масовите демонстрации в страната ОБЗОР
Политическите реакции продължават и днес
02.12 | 10:15
-
Коя е най-честата грешка, която българите правят с парите си?
Колко пари трябва да има един човек в спестовен буфер днес?
02.12 | 11:15