Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват

Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
АПИ: Продължават ремонтите на АМ „Хемус“. Шофирайте внимателно!
Дейностите ще продължат от 18 до 20 юни в няколко участъка
17.06 | 17:59
-
Отложиха делото срещу Димо Алексиев
Защитата на актьора иска експертиза на записите от боди камерите на полицаите, заради съмнения...
17.06 | 17:20
-
„Галъп“: Ако изборите са следващата неделя, ГЕРБ е първа сила, следват ги „ДПС-Ново начало“
Второто място в проучването се заема от "ДПС–Ново начало" - с изразена подкрепа от 15,7%.
17.06 | 16:59
Най-четени
-
Шокиращи кадри от българска ферма, част от най-голямото световно разследване на индустриалното отглеждане на кокошки в клетки
Призив към институциите за действие
17.06 | 10:59
-
Арестуваха българи, заключили 11-месечното си бебе на тераса в Солун и заспали
Родителите на 11-месечното бебе – български граждани – са били арестувани
17.06 | 11:57
-
Внимание, родители: Лекари алармират за нова опасност сред децата - „текст нек” синдром
Диана е на 17 години. Зависимостта ѝ към мобилния телефон я нарежда сред подрастващите,...
17.06 | 11:30