Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват

Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
Урсула фон дер Лайен: Русия е разклатена, санкциите действат
Председателят на ЕК настоява за повишаване на натиска и повече военна помощ за Украйна
30.09 | 11:59
-
Симеон Николов: Не съм си представял медал от световно на този етап
"Благодаря за посрещане, чувстваме се уникално. Супер развълнувани сме и даже повече не знаем...
30.09 | 11:30
-
Вече са факт новите приети правила по Закона за движение по пътищата
По отношение на пешеходците законът вече изисква те да бъдат особено внимателни и...
30.09 | 11:15
Най-четени
-
Росен Желязков обяви успешна евакуация на българи от Газа
Премиерът благодари на всички институции, участвали в операцията
30.09 | 09:45
-
Валидират пощенска марка с лика на Георги Калоянчев
Пощенската марка се издава по случай 100 години от рождението на именития сатирик, който е...
30.09 | 08:59