Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват

Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
"Кристално огърлие" за оперната прима Красимира Стоянова
Наградата на Съюза на българските музикални и танцови дейци й бе връчена от зам.-председателя...
23.08 | 10:40
-
Брюксел отпуска на Киев допълнителна помощ от 4,05 млрд. евро
От началото на руската инвазия през 2022 г. ЕС и неговите държави членки са обещали на Киев...
23.08 | 10:20
-
Путин: С идването на Тръмп има "светлина в края на тунела"
По думите на руския президент лидерските качества на авериканския му колега ще помогнат за...
23.08 | 10:20
-
Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък
Да отпадне данъчната отстъпка от 50% за основното жилище, реформата да се случи до две години
23.08 | 10:00
Най-четени
-
Слънчева и топла, но ветровита събота
Максималните температури ще бъдат между 26° и 31°, за София - около 26°
23.08 | 09:00
-
Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък
Да отпадне данъчната отстъпка от 50% за основното жилище, реформата да се случи до две години
23.08 | 10:00