Една особено култова реклама на презервативи 27.11 | 08:18
Идейните рекламни спотове все още съществуват

Че перилните реклами с участието леля Мария, при все крайно домакинското им излъчване за по-младата част от публиката, бяха (вероятно някъде и все още са) изключително успешен рекламен трик, насочен към съответна група хора, е неоспорим факт.
Новата реклама на Durex обаче, не само, че ще се хареса на младежките прослойки на модерното общество, но и подчертава по крайно оригинален начин отличителните характеристики на техния продукт.
В секса много често от играчка става плачка, особено ако предпазните средства, които използвате, не са надеждни. Именно на този момент от креватните забавления наблягат Durex. Компанията използва хитра стратегия, за да покаже на своите настоящи и бъдещи клиенти, че с техните продукти играчката не става плачка.
Видеото, тук.
Водещи
-
НС реши: Ето как ще се назначава КПК
Парламентът прие на второ четене промените в Закона за противодействие на корупцията
10.07 | 14:10
-
Арестуваха организаторите на протеста на горските в Кресна ВИДЕО
Протестът е прекратен
10.07 | 14:00
Най-четени
-
Пияната Дебора возила 6-годишния си син
Фолкпевицата Дебора беше задържана с 3.14 промила алкохол, след като предизвика катастрофа в...
10.07 | 09:59
-
Съединените щати възобновиха военните доставки за Украйна
Дипломатически усилия за прекратяване на огъня
10.07 | 08:35
-
МВнР предупреди за проблеми с полетите до Италия
Генералното консулство в Милано отговаря на телефонeн номер:+39-02-35987381 и мобилен телефон...
10.07 | 08:59