Ето за какво харчи пари британската полиция 28.02 | 12:43

11 хил. лири е струвало създаването на слогана „По-безопасна, по-силна Къмбрия“

От Олга Андреева

Решение на британската полиция да изхарчи почти 11 000 лири публични средства за създаването на лозунг от три думи бе окачествено като "абсурдно" от сдружение на данъкоплатци, съобщи британският в. Telegraph.

От Алианса на данъкоплатците заявиха, че полицията в Къмбрия, Северозападна Англия, е хвърлила пари на вятъра, като е дала на маркетингова фирма 10 880 лири, за да създаде слогана "По-безопасна, по-силна Къмбрия".

Говорител на службата се опита да защити направените разходи, заявявайки, че "марката и логото" са помогнали на полицията да създаде послание, което хората могат лесно да разпознаят.

По-рано тази година, от кампанията за обикновен английски (PEC), която се бори за по-добро използване на английския език от държавните органи, изразиха мнението, че подобни безпредметни лозунги следва да бъдат премахнати.

От PEC смятат, че полицейската служба няма какво да продава и самата дума "полиция" казва на хората всичко, което е необходимо да знаят.

"Данъкоплатците искат парите им да бъдат насочени към борбата с престъпността. С това абсурдно харчене на пари полицаите няма да направят Къмбрия нито по-безопасна, нито по-силна", заяви Матю Синклер, директор на Алианса на данъкоплатците.

Водещи

Най-четени