Ето защо от Facebook like-овете няма полза 09.07 | 12:04

Една от най-силните рекламни кампании

От Микаела Мохарамян

"Харесването не помага”/ "Liking isn’t helping” е заглавието на рекламна кампания в Сингапур, създадена за  Crisis Relief Singapore, християнска благотворителна организация на доброволци.

Шокиращи реални изображения представят три бедствия: наводнение, война и земетресение. Към тях са добавени палци, изобразяващи бутона "like/харесвам” от социалната мрежа Facebook.

Идеята е доста проста и същевременно смела - виртуалните неща не се броят в реалния живот и дори билион харесвания във Facebook няма да са от полза за изпадналите в немилост. Да, може да си спечелите iPhone ако имате късмет и like-вате нон стоп, но няма да спрете бедността, клошарството, икономическата и културна криза, които са причинени от войни и природни бедствия. Ето защо тази кампания апелира за действие с простичкото мото "Бъди доброволец. Промени живот.”

Обявена за една от най-силните и разтърсващи кампании на годината "Харесването не помага” спечели Златен Лъв в категория преса на фестивала в Кан.

Вижте снимките в галерията.

Водещи

Най-четени