Затварят магазина с най-кофти обслужване 23.05 | 09:41

Собствениците на прочутия на Острова обект редовно се дразнят на клиентите си

От Олга Андреева

Магазин в Хемпшир, Великобритания, сдобил се е с прозвището "най-грубият" магазин, ще затвори врати след десетилетия на лошо обслужване.

"Palfrey and Kemp Fords” е известен със собствениците си Тери Палфри и Джеф Кемп и тяхното нелюбезно и често пъти агресивно отношение към клиентите. Неведнъж двамата са влизали в препирни с посетители на магазина.

Обектът се ползва с търговски цели вече 170 години, но сега ще бъде преобразен на кръчма, съобщи DigitalSpy.co.uk.

Табела на прозореца на магазина гласи: "Магазинът с най-грубо обслужване във Великобритания затваря врати. След 170 години ви остават само няколко седмици, в които можете да бъдете нагрубени. Не изпускайте изживяването!".

63-годишният Палфри коментира пред в. Southern Daily Echo: "Гонил съм хора от магазина на няколко пъти. Понякога другите посетители дори ми ръкопляскат, защото се забавляват.

За съжаление в наши дни голяма част от хората просто нямат никакви обноски. Когато минат границата, просто не ги търпя и им казвам да се разкарат", разкрива търговската си тактика магазинерът, който вероятно е събирал бизнес опит в България.

Палфри разкрива, че особено противни са му били клиенти, които опипват комплектите чаршафи, които предлага магазинът и тези, които оставят отпечатъци от пръсти по лъснатите прибори за хранене.

Водещи

Най-четени