Избираме тоалетната хартия според интериора 19.03 | 15:10
44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. Това показва национално представително проучване, проведено в края на 2012 г.

44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. Това показва национално представително проучване, проведено в края на 2012 г. Най-голям процент от жените – 46,3% – обикновено купуват бяла тоалетна хартия за домовете си.
Целта на изследването е да се определят нагласите на потребителите към качествата на тоалетната хартия. Една от причините, поради които надделява процентът на избиращите неоцветена/бяла хартия, е фактът, че хората се притесняват от наличие на алергени и от вредно въздействие на оцветителите в хартията.
Бялата хартия е предпочитана също така и заради хигиеничния й вид. Любопитна е тенденцията цветът да се съобразява с цвета на интериора в тоалетната – някои почитатели на бялата тоалетна хартия считат, че е по-лесно да я съобразят с него.
Едва 14,6% от взимащите решение за покупка избират тоалетна хартия с наситен аромат. В рамките на проучването се наблюдава тенденция на неодобрение на силните и неестествени аромати.
Основните посочвани причини за това са алергии или непоносимост към миризми. Тоалетната хартия се споменава като заместител на ароматизатора в тоалетната от респондентите с предпочитания към ароматизирания тип.
44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. 53,6% от респондентите заявяват обаче, че предпочитат да купуват още по-плътна тоалетна хартия. Тази тенденция е отново по-силно изразена при жените – 57,8%.
Тоалетната хартия да е здрава, със стегнато, добре навито руло и с оптимална дължина са друга част от пожелателните характеристики на една тоалетна хартия, посочени спонтанно. Все повече хора отдават значение на това дали тоалетната хартия е рециклирана, или не, става ясно от проучването.
Ако през 2011 г. това е било без значение за 50% от потребителите, то в края на 2012 г. процентът спада до 30. Една четвърт от отговорилите смятат за важно дали тоалетната хартия е екологично произведена (22%).
Откроява се и нагласата да се подкрепят марки на български производители, тъй като те създават работни места и развиват икономиката.
Водещи
-
Жена е била подпалена в болница, като преди това е напръскана с лютив спрей и ударена с електрошок
Около 11 часа вчера в РУ-Ботевград е получен от Филиала за спешна помощ в града за постъпила...
24.04 | 16:45
-
Красимир Вълчев: Не предлагаме задължителен час по религия, а възпитание в добро
По думите му до 8 май да бъде публикувана концепцията на алтернативната програма.
24.04 | 16:15
-
Кошмарът в Турция продължава, стотици ранени
Властите потвърдиха, че няма жертви или сериозни разрушения
24.04 | 15:33
-
Хампарцумян коментира влизането в еврозоната и дали приемането на еврото ще повлияе на потребителската кошница
Ако се върнем с 50 години, съвсем ще ни се замаят главите, нали така?
24.04 | 15:15
Най-четени
-
Костадин Костадинов: Толкова е жалко и унизително, че няма накъде повече
Председателят на "Възраждане" направи паралел между сегашното медийно отразяване
24.04 | 10:30
-
На 87 години почина легендарната журналистка на БНТ Даниела Кънева
През 2020 г. президентът Румен Радев я удостои с Почетния знак на държавния глава за нейния...
24.04 | 10:00
-
До 500 лева глоба грози закъснелите с данъчните декларации
Сериозни санкции за закъснение
24.04 | 09:30
-
Денят на "синовете на гърма" – какво знаем за Светли четвъртък
Народни обичаи и вярвания
24.04 | 09:15