Избираме тоалетната хартия според интериора 19.03 | 15:10
44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. Това показва национално представително проучване, проведено в края на 2012 г.

44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. Това показва национално представително проучване, проведено в края на 2012 г. Най-голям процент от жените – 46,3% – обикновено купуват бяла тоалетна хартия за домовете си.
Целта на изследването е да се определят нагласите на потребителите към качествата на тоалетната хартия. Една от причините, поради които надделява процентът на избиращите неоцветена/бяла хартия, е фактът, че хората се притесняват от наличие на алергени и от вредно въздействие на оцветителите в хартията.
Бялата хартия е предпочитана също така и заради хигиеничния й вид. Любопитна е тенденцията цветът да се съобразява с цвета на интериора в тоалетната – някои почитатели на бялата тоалетна хартия считат, че е по-лесно да я съобразят с него.
Едва 14,6% от взимащите решение за покупка избират тоалетна хартия с наситен аромат. В рамките на проучването се наблюдава тенденция на неодобрение на силните и неестествени аромати.
Основните посочвани причини за това са алергии или непоносимост към миризми. Тоалетната хартия се споменава като заместител на ароматизатора в тоалетната от респондентите с предпочитания към ароматизирания тип.
44,2% от потребителите купуват трипластова тоалетна хартия. 53,6% от респондентите заявяват обаче, че предпочитат да купуват още по-плътна тоалетна хартия. Тази тенденция е отново по-силно изразена при жените – 57,8%.
Тоалетната хартия да е здрава, със стегнато, добре навито руло и с оптимална дължина са друга част от пожелателните характеристики на една тоалетна хартия, посочени спонтанно. Все повече хора отдават значение на това дали тоалетната хартия е рециклирана, или не, става ясно от проучването.
Ако през 2011 г. това е било без значение за 50% от потребителите, то в края на 2012 г. процентът спада до 30. Една четвърт от отговорилите смятат за важно дали тоалетната хартия е екологично произведена (22%).
Откроява се и нагласата да се подкрепят марки на български производители, тъй като те създават работни места и развиват икономиката.
Водещи
-
Венимин е победиелят в 13-ия сезон на "Като две капки вода"
Втора остана Михаела Маринова, а трети - продуцентът Иван (без Андрей)
19.05 | 00:08
-
Антон Кутев: Киселова си позволи да изземе правомощията на Конституционния съд
Президентът се опасява как ще се отрази въвеждането на еврото на българските граждани, т.е....
18.05 | 18:00
-
Преди срещата му с Путин: Лидерите на Германия, Франция, Великобритания и Полша планират да говорят с Тръмп
Мерц, Стармър, Макрон и Туск искат да обсъдят с американския държавен глава войната в Украйна
18.05 | 16:40
-
До 2026 г. Сатурн, Марс и Юпитер в Овен пренаписват съдбата на тези зодии
Сред тях ли сте?
18.05 | 17:19
Най-четени
-
Венимин е победиелят в 13-ия сезон на "Като две капки вода"
Втора остана Михаела Маринова, а трети - продуцентът Иван (без Андрей)
19.05 | 00:08
-
Кметът Терзиев: Протестът на шофьорите е незаконен и несправедлив
Пети ден София е без наземен градски транспорт, метрото работи
18.05 | 15:00
-
Асен Василев : 7 пъти питахме българския народ дали иска еврото
Според него градският транспорт в София не трябва да получават субсидия
18.05 | 16:00