Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30
Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти

Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.
Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.
Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.
Водещи
-
Делян Добрев: Няма да успеем да предоговорим условията с "Боташ"
В България влиза евтин руски газ през Гърция, обясни той
10.04 | 21:00
-
Древен пророк: Нови острови ще се издигнат от океана, 3 държави ще владеят света
Алберт Велики е един от най-известните учени и философи от Средновековието
10.04 | 20:44
-
Очакват се по-ниски цени на горивата у нас до дни
Това прогнозира Димитър Хаджидимитров от Асоциацията на българските търговци, производители и...
10.04 | 20:30
Най-четени
-
Костадинов: Полицаи ме разпитваха в парламента по сигнал на Пеевски
Той подчерта, че от 2020 г. „прокуратурата на Пеевски" се опитва да мачка „Възраждане"
10.04 | 14:10
-
Костадинов:Това правителство ще падне - дали ще е днес или утре, но то е обречено
"Миналата седмица "Възраждане" започна консултации с т.нар. опозиционни партии в парламента за...
10.04 | 09:45
-
НАП:Всеки трети туристически обект работи в нарушение
Сериозни санкции за нарушителите
10.04 | 10:45