Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30
Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти
Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.
Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.
Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.
Водещи
-
Вижте всички решение на Министерски съвет днес
Около 536 000 пенсионери ще получат допълнителна сума от 120 лв. за Коледа
26.11 | 20:45
-
Жечо Станков: Горивата на българския пазар са достатъчно и на достъпни цени
Ако се стигне до крайната дата на лиценза на "Лукойл", моята задача отново ще е да удължим...
26.11 | 20:00
-
Огнян Минчев: Много сили у нас знаят какво не искат, но не предлагат ясна алтернатива
„Част от държавните служители получават огромни увеличения, други – минимални”, каза...
26.11 | 20:30
Най-четени
-
Костадинов: Проблемът е един и той е, че в бюджета няма пари
„Пари в бюджета няма, наистина няма. Да не говорим, че начинът, по който подхождат към...
26.11 | 11:15
-
Митрофанова: Правителството на България води все по-русофобска политика
Руската страна ще защитава всички нарушения на правата си в международни съдилища
26.11 | 12:00