Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30
Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти
Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.
Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.
Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.
Водещи
-
Зафиров за Бюджет 2026: Най-социалният за последните две десетилетия
Вицепремиерът заяви, че усилията на левицата са осигурили ръст на доходите, увеличение на МРЗ,...
16.11 | 11:01
-
Държавата дава ваучери по 20 000 лв. за саниране на къща
16.11 | 10:40
-
Каква ще е съдбата на рафинериите на "Лукойл" на Балканите?
Румъния няма да иска отсрочка за санкциите срещу петролната компания
16.11 | 10:20
-
Зеленски сменя шефовете на всички енергийни дружества
Украйна е разтърсена от голям корупционен скандал
16.11 | 10:00
Най-четени
-
При рутинна проверка: Хванаха 17-годишния син на Радан Кънев с марихуана
Бащата е повикан в 6-о районно, откъдето в събота предиобед е прибрал своя непълнолетен син
16.11 | 09:45