Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30
Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти
Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.
Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.
Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.
Водещи
-
Цска размаза Левски с 3:1
Това е най-добрия мач, които двата отбора изиграха в последните години, защото предложиха...
27.04 | 18:33
-
"Възраждане" с 5 послания за парламентарните избори, сред тях - 2 референдума
Костадин Костадинов обясни, че основната цел на партията е да бъде първа политическа сила във...
27.04 | 18:00
-
ПП-ДБ готови да преговарят с ГЕРБ за общо управление, но без ДПС
Същевременно ген. Атанас Атанасов предупреди, че се подготвя връщане на "Борисовата държава"
27.04 | 17:20
Най-четени
-
Деси Цонева и цялото й семейство болни от коклюш
Преди това пък хубавицата пипнала ковид на Малдивите
27.04 | 13:20
-
Внимавайте с тези плодове - пречат на отслабването!
27.04 | 15:00