Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30

Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти

От Елена Кирилова

Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.

Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.

Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.

"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.

Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.

Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.

Водещи