Казваме "Сбогом" на луксозните марки 05.11 | 07:30
Новото поколение е скептично към твърде скъпите продукти

Луксозният начин на живот е ежедневие за едни и неосъществим блян за други.
Понякога т.нар. "лайфстайл" е своеобразната визитка на определени хора пред света.
Те заявяват позициите си, демонстрирайки висок стандарт. Дрехите им са маркови, колите – последен модел, химикалките – златни. Акцентът е в детайла.
"Поколението на богаташите" обаче постепенно бива измествано от нова генерация интелигентни млади хора. Тези, които уж до вчера бяха в гимназията, а днес завършват висшето си образование.
Според доклад на Unity Marketing луксозните марки трябва да се пазят именно от новото поколение, защото то е скептично настроено към прекалено скъпите придобивки.
Как точно настъпва залезът на луксозните марки, можете да видите в Jenite.bg.
Водещи
-
При спецакция на полицията: Разкрита е схема за измами с онлайн кредити за над 150 000 лева
28-годишен мъж е привлечен като обвиняем и е с мярка "задържане под стража" до 72 часа.
28.08 | 21:00
-
Златко Баретата показа как изглежда и тренира на 56 г. ВИДЕО
Ъндърграунд героят е в топ форма, превърна се в звезда в ТикТок
28.08 | 20:45
-
Емрах пресече слуховете: Не се жени за балдъзата си!
28.08 | 20:30
Най-четени
-
Местните власти разрешиха отстрела на дивото животно, което беше забелязано в Силистренско през последните дни
Системата BG-Alert няма да бъде активирана
28.08 | 10:59
-
620 евро минимална заплата – спор между синдикати и работодатели
Минималната почасова ставка ще стане 7,31 лева при влизането в еврозоната
28.08 | 13:30
-
Арман Бабикян: Седят, дебнат се и търгуват с назначенията
"Седят, дебнат се и търгуват", описа Бабикян процеса на назначаване, като прогнозира: "Ако...
28.08 | 11:45