Как се прави хит – повече качество или повече PR? 18.06 | 14:30
Изследване показва какво мотивира потребителите да възприемат даден продукт като хитов
Как и защо дадена песен/филм/книга става хит? Над този въпрос непрекъснато умуват творци, продуценти, маркетолози... и, колкото и успешни стратегии да измислят, продължават да тъсят съвършената формула на успеха.
Маркетингът и добрият PR изглежда са станали основния мотор за хитове, доколкото от тях зависи много дали даден продукт ще достигне до повече хора и дали ще бъде възприет положително.
Всъщност дали качеството е решаващо, за да стане даден продукт хит? А и доколко хитовият статус е гаранция за качествен продукт?
Историята познава достатъчно примери за слаби продукти, генерирали десетки милиони долари, и такива със страхотен идеен заряд, които обаче така и не успяват да пробият.
"Дали дадена песен ще стане "хит", се определя единствено от това дали потребителят гледа на нея като нещо, което вече е популярно", отбелязва Ерик Баркър, автор в технологичния сайт Wired.com.
Изследване за това как масите възприемат даден продукт за хитов стига до любопитни резутати. Какви са те, вижте в статията по темата в Econ.bg.
Водещи
-
Йотова: Неделните училища са най-добрият проводник на българщината сред децата ни в чужбина
Международен научен форум "Пътят на светлината", който се провежда в Атина под патронажа на...
11.05 | 17:20
-
Мис Силикон се окръгли зверски по празниците (СНИМКА)
Михаела Стоичкова ще спраска тясната рокля
11.05 | 17:00
Най-четени
-
КНСБ предупреди, че се задават ефективни стачки в здравеопазването
Работодателските организации отказват участие в преговорите за нов колективен трудов договор в...
11.05 | 11:20
-
Екстремална геомагнитна буря от пета степен връхлетя Земята (СНИМКИ)
Тя предизвика полярно сияние но много места по света
11.05 | 09:00