Коя е най-влиятелната марка в света? 19.02 | 21:28
Става дума за производител на луксозни коли
Ferrari стана най-влиятелният бранд в света, изпреварвайки Google и Coca-Cola.
Победата на "кончето" е осигурена преди всичко от лоялните притежатели на луксозните автомобили, отбелязват авторите на проучването Brand Finance, пише Insmarket.bg.
Те добавят, че автомобилната компания е първенец, дори при положение, че харчи по-малко пари за реклама от подвластниците си.
Производителят на Ferrari достигна рекорд по продажби и печалба през 2012 г. - компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период.
Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба достигна 244 млн. евро, което представлява ръст от почти 17,8%.
За най-скъп бранд отново е Apple, оценена на 87 млрд. долара - почти с четвърт повече от миналата година. На второ място се нарежда Samsung. Google, оценена на 52,1 млрд. долара (+4,7%), заема трето място.
Водещи
-
Делян Добрев: Отправната точка на дефицита е 9%, а не 3%
"Положението е отчайващо, министър Петкова трябва да е магьосник, за да се справи с тази...
26.01 | 18:00
Най-четени
-
Наркокартел вдигна мeрника на Боевски, издаде му смъртна присъда
Олимпийският шампион по вдигане на тежести от игрите в Сидни се покрил вдън земя
26.01 | 15:00
-
Костадинов: Унищожаването на българския лев е смърт за финансовата ни система
Ако те решат с фалшиви данни да ни вкарат в еврозоната, ние ще ги подпалим, закани се той
26.01 | 16:00
-
Пеканов: Страховете от еврозоната не са основателни
В бюджета не липсват 18 млрд. лв, а между 5 и 9. Те лесно могат да бъдат намерени, смята...
26.01 | 10:20