Коя е най-влиятелната марка в света? 19.02 | 21:28
Става дума за производител на луксозни коли

Ferrari стана най-влиятелният бранд в света, изпреварвайки Google и Coca-Cola.
Победата на "кончето" е осигурена преди всичко от лоялните притежатели на луксозните автомобили, отбелязват авторите на проучването Brand Finance, пише Insmarket.bg.
Те добавят, че автомобилната компания е първенец, дори при положение, че харчи по-малко пари за реклама от подвластниците си.
Производителят на Ferrari достигна рекорд по продажби и печалба през 2012 г. - компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период.
Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба достигна 244 млн. евро, което представлява ръст от почти 17,8%.
За най-скъп бранд отново е Apple, оценена на 87 млрд. долара - почти с четвърт повече от миналата година. На второ място се нарежда Samsung. Google, оценена на 52,1 млрд. долара (+4,7%), заема трето място.
Водещи
-
Милиони гърци напускат големите градове и се отправят на традиционната си августовска ваканция
Очаква се повечето хора в Гърция да се завърнат в градовете след 15 август - Голяма...
03.08 | 18:00
-
САЩ обвиниха българин за трафик на оръжия, предназначени за наркокартел
Предложил списък със снаряжение на стойност 53 милиона евро
03.08 | 17:17
Най-четени
-
Български пенсионери превзеха гръцките плажове
Те са привлечени от изключително евтини еднодневни екскурзии
03.08 | 13:20
-
Митрофанова: България "безпрецедентно" притиска "Лукойл" да продаде бизнеса си
Тя припомни, че доставките на руски газ за България са прекратени от април 2022 г., когато...
03.08 | 10:40
-
Поскъпването на основни храни, плодове и зеленчуци на борсите продължава
сочат данните на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ
03.08 | 10:20