Коя е най-влиятелната марка в света? 19.02 | 21:28
Става дума за производител на луксозни коли
Ferrari стана най-влиятелният бранд в света, изпреварвайки Google и Coca-Cola.
Победата на "кончето" е осигурена преди всичко от лоялните притежатели на луксозните автомобили, отбелязват авторите на проучването Brand Finance, пише Insmarket.bg.
Те добавят, че автомобилната компания е първенец, дори при положение, че харчи по-малко пари за реклама от подвластниците си.
Производителят на Ferrari достигна рекорд по продажби и печалба през 2012 г. - компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период.
Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба достигна 244 млн. евро, което представлява ръст от почти 17,8%.
За най-скъп бранд отново е Apple, оценена на 87 млрд. долара - почти с четвърт повече от миналата година. На второ място се нарежда Samsung. Google, оценена на 52,1 млрд. долара (+4,7%), заема трето място.
Водещи
-
Вижте всички решение на Министерски съвет днес
Около 536 000 пенсионери ще получат допълнителна сума от 120 лв. за Коледа
26.11 | 20:45
-
Жечо Станков: Горивата на българския пазар са достатъчно и на достъпни цени
Ако се стигне до крайната дата на лиценза на "Лукойл", моята задача отново ще е да удължим...
26.11 | 20:00
-
Огнян Минчев: Много сили у нас знаят какво не искат, но не предлагат ясна алтернатива
„Част от държавните служители получават огромни увеличения, други – минимални”, каза...
26.11 | 20:30
Най-четени
-
Костадинов: Проблемът е един и той е, че в бюджета няма пари
„Пари в бюджета няма, наистина няма. Да не говорим, че начинът, по който подхождат към...
26.11 | 11:15
-
Митрофанова: Правителството на България води все по-русофобска политика
Руската страна ще защитава всички нарушения на правата си в международни съдилища
26.11 | 12:00