Мъж беше осъден да се извини 100 пъти чрез Twitter 03.06 | 08:42
Все по-често социалната мрежа става фактор в трудови спорове

Малайзиец беше принуден от съда да се извини 100 пъти на фирма чрез Twitter, след като преди това коментирал в негативна светлина компанията, предаде Ройтерс.
На Фахми Фадзил (@ fahmi_fadzil) се налага да се извинява по веднъж на час в рамките на три дни с английско послание със следното съдържание: "Аз оклеветих Blu Inc Media & Female Magazine. Туийтовете ми относно политиката им към човешките ресурси, са неверни. Връщам си думите и се извинявам". Последното извинение трябва да бъде пуснато към 18:45 в събота.
Необичайното наказание е резултат от съобщение на Фахми в Twitter, пуснато през януари, в което твърди, че издателят Blu Inc Media се е държал зле с негов приятел в качеството си на работодател.
Въпреки че съвсем скоро след това мъжът пуснал извинение, адвокатите на компанията му изпратили писмо, че започват съдебно дело срещу него.
Сега Фадзил има повече от 4500 последователи в Twitter и изглежда се радва на новата си слава.
Водещи
-
Вергов към Цитиридис: Нито си беден, нито си грък!
Удариха 3 хикса на Николаос в „България търси талант”
13.10 | 13:30
-
НАТО започна ядреното си учение "Steadfast Noon"
Около 2000 войници ще участват в него през следващите две седмици
13.10 | 13:20
-
След бурните реакции: ИТН оттегли спорния законопроект за личните данни
Промените в НК предвиждаха до 6 години затвор за изнасяне на информация за личния живот на...
13.10 | 13:10
-
2 г. по-късно: Отпускат 5 млн. лева за щети от наводнението в Царево през 2023 г.
Община Царево подготвя и списък с щетите от наводнението на 3 октомври
13.10 | 13:00
Най-четени
-
След ужаса в Елените: Германски гражданин разкри основната причина за бедствието
След бедствието в черноморския курорт Елените собственици на апартаменти в хотел "Негреско" са...
13.10 | 09:30
-
Продължава кризата с боклука в столицата
Общината обмисля и вариант за договор с турската фирма, чиито камиони изгоряха, по време на...
13.10 | 09:15