Най-гледаното видео в Youtube за февруари 11.03 | 11:37
Изненадващ победител?
Най-гледаният рекламен клип в YouTube за февруари е този за обявения в края на въпросния месец PlayStation 4 на Sony.
Видеото е гледане повече от 26 милиона пъти.
Независимо че анонса на конзолата се състоя на 20 февруари, само за 8 дни новият продукт на Sony е привлякъл вниманието на повече хора, отколкото вирусни претенденти като Harlem Shake-а на Pepsi или Oreo.
Новата рекламна агенция, наета от Sony за промотирането на PS4, явно вече събира плодовете на труда си.
Повече за новата конзола можете да прочетете тук.
Най-гледаното видео за февруари в YouTube, сега:
Водещи
-
Румен Спецов е предложението на енергийния министър за особен търгоски представител на „Лукойл Нефтохим“
Министи от кабинета говорят пред журналсти след извънредното заседание на Съвета по...
14.11 | 15:45
-
Топлофикационните дружества вдигат ръце: Няма окончателно решение как ще се изчислява такса "сградна инсталация"
"Тоест тя да бъде по-прозрачна и по-точна. Да се включат и други фактори, които влияят върху...
14.11 | 15:30
-
Зелена светлина за включването на българската гайда в списъка на ЮНЕСКО
В оценката се подчертава, че елементът напълно отговаря на критериите за вписване в...
14.11 | 15:15
-
Появи се нов кандидат-купувач на "Лукойл"
Засега и от компанията, и от "Лукойл" не коментират.
14.11 | 15:00
Най-четени
-
Бойко Борисов: Избраният за особен управител на "Лукойл" има опит и не е бил министър
Попитан дали обмисля ограничаването на бонусите в държавната администрация, той заяви, че е...
14.11 | 10:15
-
Слабо налягане и възможно замътване на водата в редица квартали заради авария в София
Ще бъдат засегнати Военномедицинска академя, и Александровска болница.
14.11 | 10:45
-
Тревожни данни за болните от диабет у нас
Счита се, че в България хората с диабет са около 770 000. Според изчисленията средно на всеки...
14.11 | 11:30