Нежният или мъжкарят? 09.08 | 10:45
Мъжете се отказват от метросексуалния идеал и се завръщат към брадатия и грубоват външен вид
"Алфа" мъжкарите се завръщат на мода – икономическата ситуация кара "силният” пол да пренебрегва козметиката и процедурите в салона.
Мъжете отбелязват истинско постижение в еволюцията си, отказват от метросексуалния идеал и завръщайки се към брадатия и грубоват външен вид.
Мъжете отбелязват истинско постижение в еволюцията си, отказват от метросексуалния идеал и завръщайки се към брадатия и грубоват външен вид.
Новият мъж е "ретросексуален", а като негово олицетворение биха могли да бъдат приведени актьорите Хю Лори (по-известен още като д-р Хаус) и Зак Галифанакис ("Последният ергенски запой”).
Миналият месец Хю Лори стана лице на серия козметични продукти за мъже на L’Oreal. Той призна, че ролята на красавец е нова за него.
Миналият месец Хю Лори стана лице на серия козметични продукти за мъже на L’Oreal. Той призна, че ролята на красавец е нова за него.
Продажбата на продукти за оформяне на косата за мъже миналата година е намаляла с 15% във Великобритания, на ежедневни одеколони – с 10%, а на кремове и лосиони за лице – с почти 2%, пише в. "Дейли експрес", цитиран от бТВ. Продажбата на самобръсначки и ножчета за бръснене е спаднала със 7%.
"Лъскавият градски тип, който се грижи за външния си вид и не се притеснява да използва козметични продукти за коса и лице, отстъпи на по-естествения, грубоват и брадат ретросексуален мъж, пише сп. "Гроусър".
"Фактът, че мъжете под 45 години се бръснат по-малко, може частично да бъде обяснен с трудните времена, в които живеем, но също и с променяща се мода, по-високите цени и рязкото намаляване на промоциите", продължават анализа си редакторите на изданието.
"Лъскавият градски тип, който се грижи за външния си вид и не се притеснява да използва козметични продукти за коса и лице, отстъпи на по-естествения, грубоват и брадат ретросексуален мъж, пише сп. "Гроусър".
"Фактът, че мъжете под 45 години се бръснат по-малко, може частично да бъде обяснен с трудните времена, в които живеем, но също и с променяща се мода, по-високите цени и рязкото намаляване на промоциите", продължават анализа си редакторите на изданието.
Водещи
-
ЦРУ най-после призна: COVID-19 е създаден в лаборатория
26.01 | 11:40
-
Природната медицина в борбата с грипа и простудата
Вижте няколко изпитани резепти от билкари
26.01 | 11:20
-
Всички плодове поскъпват на борсите в страната
Това показва Индексът на тържищните цени
26.01 | 11:00
-
Взаимни обвинения между Израел и „Хамас“
Тел Авив иска освобождаването на цивилна заложничка, а групировката – палестинци да се върнат...
26.01 | 10:40
Най-четени
-
Продължава издирването на мъжа след взрива в Банкя
В района няма опасност от повторен взрив и изтичане на газ
26.01 | 09:45
-
КНСБ настоява минималната заплата да се обвърже с цената за месечна издръжка
Скорошно проучване показа, че 1.2 млн. българи не получават възнаграждение, по-голямо или...
26.01 | 10:00
-
Пеканов: Страховете от еврозоната не са основателни
В бюджета не липсват 18 млрд. лв, а между 5 и 9. Те лесно могат да бъдат намерени, смята...
26.01 | 10:20