Отново девствена? Вече е възможно! 31.08 | 07:22

Крем-чудо, който прави индийките отново непорочни се превърна в хит на пазара

От Мартина Панайотова

Цяла Индия полудя по революционен крем за жени, който бе пуснат на пазара съвсем скоро. Чудодейното мазило, наречено "Отново на 18" (18 Again) има уникалната способност да прави жените отново непорочни, писа Daily Mail.

Веднъж нанесен на съответното място, кремът прави така, че влагалищните мускули да се стягат. Производителите твърдят, че при полов контакт, чувството било аналогично с онова, която изпитва непорочната девойка, поемаща по пътя на любовта за пръв път.

Фармацевтичната компания, пуснала на пазара "Отново на 18" е подела широка рекламна кампания за популяризирането на продукта в Индия. Марката вече си има собствени фен страници във Facebook и Twitter, както и телевизионна реклама, която се върти в праймтайма.

Последната е може би най-любопитна.

Тя представя млада жена, която танцува и пее "Чувствам се отново като девица" (реплика от прочутата песен на Мадона "Like a virgin"), но в боливудски вариант. Към нея се присъединява любимият ѝ, който е особено доволен от факта, че семейството му в един момент спира да я "гледа на кръв" и двамата се отдават на сладки ласки, предшестващи "откъсването на цветето" (което всъщност е част от логотипа на марката).

Рекламата завършва с кадър на възрастна дама, която също започва да рецитира "Чувствам се отново като девица", докато поръчва крема-чудо онлайн.

Продуктът вече е преминал всички клинични тестове, като изпробването му върху различни групи жени показва, че той е безвреден.

"Нещата не се свеждат само до сексуалния контекст. Този крем е от значение за здравето – той предпазва от различни инфекции и болести, пренасяни по полов път", коментира изпълнителният директор на фирмата производител Curry-Nation Нагеш Паннасвами.

Не всички индийци обаче са очаровани от новия хит на пазара.

Професор Ниведита Менон от Университета в Джавхарлал Нехру се противопостави на "Отново на 18", като коментира че тази идея е едновременно "смехотворна и същинска лудост".

Ани Раджа, член на Националната федерация на индийските жени, споделя пък, че "този крем е пълен абсурд и може да развие комплекси за малоценност сред жените".

"Защо изобщо жената трябва да е длъжна да запази девствеността си до брака? Всяка жена има право да прави секс с мъже, но не и в нашето общество, в което се смята, че тя трябва да чака до сватбата", ядосва се феминистката, която е част от по-съвременно ориентираните жители на Индия.

Вижте култовата реклама тук.

Водещи

Най-четени