По-шарени боксерки, по-добра икономика 07.02 | 11:33

При съживяване на икономиката хората започват да купуват модни, а не практични неща

От Ралица Стоянова

Цветът на мъжкото бельо може да се окаже не по-лош индекс за икономиката от дължината на дамската пола*, съобщи Лайв сайънс.

Тази година на мода е яркото бельо. Това сигнализира по-добри времена.

Британският сайт за търговия с бельо и бански Deadgoodundies следи тенденциите в мъжкото бельо от 2007 г. Неговите специалисти са категорични, че по-ярките мъжки слипове и боксерки са сигурен признак, че господата вече мислят за бельото като за моден артикул, а не само като за необходимост.

"Ако искате вярвайте, но от няколко години марковите колекции за мъжко бельо стават все по-ярки, дори повече от женските", казва Джейн Hарнър от сайта. "Мъжете имат огромен избор от бельо в един цвят или на шарки. Не говоря само за шеговитите модели, които бяха модерни преди няколко години", добавя той. 

Преобразяването на бельото от основен ежедневен артикул в луксозна стока може да е само преходна тенденция, но ако се вярва на източници от леката индустрия, това може и да е знак и за по-добър икономически климат, пише БТА.

Хората купуват практични неща, а не модни, когато времената са трудни, а съживили се икономиката, става обратното, твърдят специалисти.

От модата на яркото бельо печелят сайтовете за търговия в интернет. В мрежата хората са много по-склонни да рискуват с цветовете и шарките, защото пазаруват, без никой да ги наблюдава. След това тенденцията се пренася и към обикновените магазини.

* Има теория, според която един от най-сигурните индикатори за съживяването от кризата е късата пола. Зависимостта между дължината на полата и състоянието на икономиката се мери чрез "индекса на подгъва" - в криза полите се удължават, в подем се скъсяват.

Водещи

Най-четени