Реалити шоуто на орлите надмина по интерес сватбата на Уилям и Кейт 14.05 | 16:57

Над 95 милиона са надникнали какво става в гнездото на орлите

От Елена Коцева

Реалити шоуто в гнездото на орлите събра повече от 95 милиона почитатели, TechCrunch. На страницата на Ustream 24 часа в денонощието може да се наблюдава живота на орлите и техните вече не малки пилета.

Първата транслация е била още през февруари 2010 година, но масова популярност доби през тази година.

В центъра на вниманието са двойка орли в Декора, Айова, отглеждащи своето поколение. Първото им яйце бе снесено през февруари, след съвсем кратко в гнездото бяха забелязани и други. След седмици очакване малките орлета се появили на бял свят.

Идеята за излъчването на живо в интернет на съдбата на пернатото семейство е на биолога Боб Андерсън, ръководител на организацията Raptor Resource Project. Той инсталирал уеб камера, насочена към гнездото им. Излъчването на риалитито продължава и в момента на този адрес http:/www.ustream.tv/decoraheagles.

Според данни на Ustream средното количество време, което един човек прекарва в наблюдение на птиците е 6 часа и 10 минути, а сумарно времето на наблюдение на всички ползватели е повече от 20 милиона часа.

С тези данни се оказва любопитството към гнездото на орлите изпреварва любопитството към сватбата на принц Уилм и Кейт Мидълтън. В YouTube тя събра 72 милиона зрители при все че транслацията продължи едва няколко часа.

Водещи