Рекламата, майка на заблудата 13.10 | 11:01
Ето някои от тънките трикове на рекламния бизнес

Всички сме забелязали, че вкусните торти на екрана изглеждат толкова апетитно, а в действителност на живо има съмнителна разлика във външния им вид. Опаковките на продуктите са лъскави и доста примамливо привличат не само окото.
Като ги отворим обаче, вътре ни очаква малко неприятна изненада. Нормално е да си помислим, че има грешка някъде и тя вероятно е в нашия телевизор. Няма как да не се почувстваме малко прецакани.
Рекламите имат чисто маркетингова и потребителска цел. С други думи - важно е количеството, не качеството. Затова те често заблуждават и това, което виждаме на екрана не се доближаява толкова до реалността.
В рекламата с помощта на съвсем малко боя за обувки месото се сдобива с перфектна запечена коричка. Доста симпатичен трик, който е само за снимка. Или ако си ако си мислите, че палачинките наистина биват заливани с мед, много се лъжете. Обикновено за целта се използва моторно масло, което не попива в тестото.
Какво още примамва потребителя, разберете в Jenite.bg
Водещи
-
Лъчезар Богданов за Закона за еврото: Това е по-скоро закон плашило!
Според икономиста това е отворена врата към пълен контрол върху неограничен кръг субекти,...
28.07 | 13:00
-
Рекордни жеги в много региони на земното кълбо
50,5°С бяха измерени в Турция, 43,6°С - на Родос
28.07 | 12:15
Най-четени
-
Дете е в кома след падане от петия етаж на хотел в Китен
Състоянието на 14-годишното момче е много тежко
28.07 | 09:45
-
Журналист: Ефективността на КПК е 1%
Заплатата на председателя ѝ е 14 500 лева, заяви Йово Николов
28.07 | 11:00
-
Григор Димитров остава в топ 20 на световната ранглиста
Виктория Томова е 105-а, рекорд за Лидия Енчева
28.07 | 10:15