Рекламата, майка на заблудата 13.10 | 11:01
Ето някои от тънките трикове на рекламния бизнес
Всички сме забелязали, че вкусните торти на екрана изглеждат толкова апетитно, а в действителност на живо има съмнителна разлика във външния им вид. Опаковките на продуктите са лъскави и доста примамливо привличат не само окото.
Като ги отворим обаче, вътре ни очаква малко неприятна изненада. Нормално е да си помислим, че има грешка някъде и тя вероятно е в нашия телевизор. Няма как да не се почувстваме малко прецакани.
Рекламите имат чисто маркетингова и потребителска цел. С други думи - важно е количеството, не качеството. Затова те често заблуждават и това, което виждаме на екрана не се доближаява толкова до реалността.
В рекламата с помощта на съвсем малко боя за обувки месото се сдобива с перфектна запечена коричка. Доста симпатичен трик, който е само за снимка. Или ако си ако си мислите, че палачинките наистина биват заливани с мед, много се лъжете. Обикновено за целта се използва моторно масло, което не попива в тестото.
Какво още примамва потребителя, разберете в Jenite.bg
Водещи
-
Барикадиралият се бизнесмен се предаде
Въоръженият бил в дълбока депресия, пийнал преди да се залости
06.02 | 18:00
-
МВР се обяви за безпомощно да открие Пепи Еврото
Това стана ясно по време на изслушване в парламента на ръководствата на МВР и ДАНС по искане...
06.02 | 17:15
Най-четени
-
Кола се вряза в камион на "Тракия", има жертва и тежко ранен ОБНОВЕНА
Въведен е обходен маршрут
06.02 | 13:13
-
Управляващи и опозиция пак в спор: На плюс или на минус ще е хазната за януари
Депутатите изслушаха финансовия министър за „дупката“ в бюджета
06.02 | 13:45
-
45% от българите одобряват президента Радев
Изследването е осъществено в периода от 25 януари до 2 февруари 2025 година, като са...
06.02 | 12:00
-
Цените в заведенията скочиха с 80% нагоре за четири години
Веригите не правят изключение
06.02 | 10:15