Все по-малко недоволни клиенти отчитат от EVN 11.02 | 20:21
Оплакванията през 2010 г. са по-малко със 7,5% в сравнение с 2009 година

Електроразпределителят EVN Bulgaria отчита намаляване със 7.5% на броя на жалбите от свои клиенти през 2010 г. спрямо подадените жалби през 2009 г.
Общо за 12-те месеца на изминалата година са подадени 9450 сигнала до дружеството докато през 2009 г. броят им е бил 10215, което е спад с около 7,5%. Броят на жалбите за 2010 г. е по-малко от 1% от общия брой клиенти на дружеството.
Данните сочат, че на 7160 жалби или 76% от постъпилите е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Това е подобрение спрямо стойностите от 2009 г., когато в рамките на 5 дни е отговорено на около 67%.
През 2010 г. са постъпили по-малък брой жалби по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, липса на захранване, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги. Най-голямо е намалението на постъпилите сигнали за отчитане на консумираната енергия, където редуцирането спрямо 2009 г. е с над 30%. Една от важните предпоставки за това е, че дружеството още през 2009 г. приключи с подмяната на всички електромери с нови, благодарение на мащабни и целенасочени инвестиции.
Намалял е и броят на подадените сигнали по теми, касаещи дейността на "ЕВН България Топлофикация " ЕАД за клиенти в Пловдив и Асеновград. С над 35% са по-малко постъпилите сигнали за размера на получената фактура за доставена топлоенергия.
EVN Bulgaria продължава да работи за усъвършенстване на клиентското обслужване. В компанията е установен вътрешен процес за подобряване работата с потребителите.
Като част от усъвършенстването на процесите по обслужването е въведеното стандартизирано управление на жалбите - въведените единни стандарти при приемането, регистрирането и обработването на жалбите на цялата територия на дружеството, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването на клиентите.
EVN Bulgaria предлага на своите клиенти и възможност за проверка на сметката за консумирана енергия, като само за 2010 г. са извършени над 5 млн. проверки на фактури. Това може да стане чрез денонощния телефонен номер 0700 10207 или на сайта на дружеството.
Освен да предоставя информация, Центърът за връзка с клиенти на EVN Bulgaria търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.
Водещи
-
Сбогуваме се с Божана Апостолова на 5 юни в Пловдив
Това съобщи синът ѝ Манол Пейков във фейсбук
03.06 | 20:00
-
По време на час: Таван се срути в училище в Пловдив
Учител е извел бързо десетокласници от мястото на инцидента
03.06 | 19:40
-
Кузман Илиев: Европейските правителства се готвят за война и имат нужда от пари (ВИДЕО)
ЕС помага на Украйна с данни от сателити, данни от френските служби, от британските служби,...
03.06 | 19:20
-
Зеленски: Руснаците нанесоха жесток удар по Суми
Свирепият удар по Суми разкрива "желанието" на Русия за край на войната, каза украинският...
03.06 | 19:00
Най-четени
-
Балабанов: Изплашен от еврото, колегата Цончо стои на площада, а спестяванията му са в евро
По думите му правителството е създадено като опит за стабилизация на страната.
03.06 | 10:15
-
Адвокати излизат на ефективен протест пред Съдебната палата в Пловдив
Протестът е насрочен за 12.00 часа.
03.06 | 11:00
-
Как изглежда „мирът“ според Москва: Основните точки от меморандума към Киев
Условия и процедура за подписване на мирния договор
03.06 | 09:59
-
Хотелиер се оплака заради трудностите породени от липсата на кадри
Оказва се, че хората от Бангладеш, които идват да работят тук, излизат доста скъпо на...
03.06 | 10:45