Все по-малко недоволни клиенти отчитат от EVN 11.02 | 20:21
Оплакванията през 2010 г. са по-малко със 7,5% в сравнение с 2009 година

Електроразпределителят EVN Bulgaria отчита намаляване със 7.5% на броя на жалбите от свои клиенти през 2010 г. спрямо подадените жалби през 2009 г.
Общо за 12-те месеца на изминалата година са подадени 9450 сигнала до дружеството докато през 2009 г. броят им е бил 10215, което е спад с около 7,5%. Броят на жалбите за 2010 г. е по-малко от 1% от общия брой клиенти на дружеството.
Данните сочат, че на 7160 жалби или 76% от постъпилите е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Това е подобрение спрямо стойностите от 2009 г., когато в рамките на 5 дни е отговорено на около 67%.
През 2010 г. са постъпили по-малък брой жалби по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, липса на захранване, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги. Най-голямо е намалението на постъпилите сигнали за отчитане на консумираната енергия, където редуцирането спрямо 2009 г. е с над 30%. Една от важните предпоставки за това е, че дружеството още през 2009 г. приключи с подмяната на всички електромери с нови, благодарение на мащабни и целенасочени инвестиции.
Намалял е и броят на подадените сигнали по теми, касаещи дейността на "ЕВН България Топлофикация " ЕАД за клиенти в Пловдив и Асеновград. С над 35% са по-малко постъпилите сигнали за размера на получената фактура за доставена топлоенергия.
EVN Bulgaria продължава да работи за усъвършенстване на клиентското обслужване. В компанията е установен вътрешен процес за подобряване работата с потребителите.
Като част от усъвършенстването на процесите по обслужването е въведеното стандартизирано управление на жалбите - въведените единни стандарти при приемането, регистрирането и обработването на жалбите на цялата територия на дружеството, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването на клиентите.
EVN Bulgaria предлага на своите клиенти и възможност за проверка на сметката за консумирана енергия, като само за 2010 г. са извършени над 5 млн. проверки на фактури. Това може да стане чрез денонощния телефонен номер 0700 10207 или на сайта на дружеството.
Освен да предоставя информация, Центърът за връзка с клиенти на EVN Bulgaria търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.
Водещи
-
Каква програма предлага МОН на учениците през лятната ваканция
Кой контролира дейността на частните детски градини
24.06 | 18:00
-
Търсенето на имоти от висок клас продължава да нараства
Повечето купувачи търсят дом, подходящ за тяхното семейство.
24.06 | 16:59
-
Bloomberg: Война между Путин и НАТО ще струва над 1,5 трилиона долара
Стратегическото значение на Балтийските държави
24.06 | 16:45
-
Русия продължава с ударите: Жертви и разрушения в няколко области
В граничещия с Русия регион дрон е причинил смъртта на трима цивилни - осемгодишно дете, мъж и...
24.06 | 15:59
Най-четени
-
Терзиев: Има прекалено много коли в София, няма как лесно да се реши проблемът с трафика и с паркирането
Нека да гледаме всички елементи на услугата на градския транспорт за години напред и да дадем...
24.06 | 11:15
-
Синдикатите се противопоставят на частните железопътни превозвачи
Бизнесът вижда възможност за подобрение
24.06 | 11:45
-
Пети ден продължава акцията по издирване голямата дива котка в "Шуменското плато"
Призовават се хората, които забележат опасното животно да сигнализират на телефон 112 - без да...
24.06 | 10:30
-
Българин в Катар за атаката на Иран: Гледахме нещо като шоу. Всичко беше много координирано и прецизно
Това разказа в предаването „Тази сутрин“ българинът Людмил Димитров, който живее в Катар.
24.06 | 10:13