Все по-малко недоволни клиенти отчитат от EVN 11.02 | 20:21
Оплакванията през 2010 г. са по-малко със 7,5% в сравнение с 2009 година
Електроразпределителят EVN Bulgaria отчита намаляване със 7.5% на броя на жалбите от свои клиенти през 2010 г. спрямо подадените жалби през 2009 г.
Общо за 12-те месеца на изминалата година са подадени 9450 сигнала до дружеството докато през 2009 г. броят им е бил 10215, което е спад с около 7,5%. Броят на жалбите за 2010 г. е по-малко от 1% от общия брой клиенти на дружеството.
Данните сочат, че на 7160 жалби или 76% от постъпилите е отговорено в рамките на 5 работни дни – при нормативно определен срок за даване на информация от 30 дни. Това е подобрение спрямо стойностите от 2009 г., когато в рамките на 5 дни е отговорено на около 67%.
През 2010 г. са постъпили по-малък брой жалби по важни потребителски теми като отчитане и фактуриране на консумираната енергия, въпроси за заплащане, липса на захранване, присъединяване към мрежата, предоставяне на различни услуги. Най-голямо е намалението на постъпилите сигнали за отчитане на консумираната енергия, където редуцирането спрямо 2009 г. е с над 30%. Една от важните предпоставки за това е, че дружеството още през 2009 г. приключи с подмяната на всички електромери с нови, благодарение на мащабни и целенасочени инвестиции.
Намалял е и броят на подадените сигнали по теми, касаещи дейността на "ЕВН България Топлофикация " ЕАД за клиенти в Пловдив и Асеновград. С над 35% са по-малко постъпилите сигнали за размера на получената фактура за доставена топлоенергия.
EVN Bulgaria продължава да работи за усъвършенстване на клиентското обслужване. В компанията е установен вътрешен процес за подобряване работата с потребителите.
Като част от усъвършенстването на процесите по обслужването е въведеното стандартизирано управление на жалбите - въведените единни стандарти при приемането, регистрирането и обработването на жалбите на цялата територия на дружеството, както и осигуряването на висок стандарт при обслужването на клиентите.
EVN Bulgaria предлага на своите клиенти и възможност за проверка на сметката за консумирана енергия, като само за 2010 г. са извършени над 5 млн. проверки на фактури. Това може да стане чрез денонощния телефонен номер 0700 10207 или на сайта на дружеството.
Освен да предоставя информация, Центърът за връзка с клиенти на EVN Bulgaria търси активно и мнението на клиентите чрез регулярно провеждане на проучвания и анализи на клиентската удовлетвореност.
Водещи
-
ГДБОП: Каналджиите смениха маршрута, потокът се насочи към Румъния
Това заяви комисар Кристиян Горянов, началник на отдел „Трансгранична организирана престъпност“
26.11 | 17:30
-
Путин: САЩ разбират, че украинският въпрос е сложен
26.11 | 16:59
-
Какво се случва, ако пиете ябълков оцет с мед сутрин на гладно
Вижте как да приготвите и да приемате лечебната напитка
26.11 | 16:45
Най-четени
-
Костадинов: Проблемът е един и той е, че в бюджета няма пари
„Пари в бюджета няма, наистина няма. Да не говорим, че начинът, по който подхождат към...
26.11 | 11:15
-
Митрофанова: Правителството на България води все по-русофобска политика
Руската страна ще защитава всички нарушения на правата си в международни съдилища
26.11 | 12:00
-
Борисов: Протестите са хубаво нещо, това е демокрация
Председателят на ПП Асен Василев обяви, че днес протестът ще бъде мирен, но ще се блокира...
26.11 | 09:59
-
Когато гей двойка сключи брак в държава на ЕС, у нас се счита за легитимен, увери адв. Екимджиев
Той заяви, че в действително в българската конституция е посочено, че бракът е съюз между мъж...
26.11 | 12:45