1 от 4 |
Когато се обадите на спешния телефон, служителят попълва информационна форма, съдържаща имената и адресът ви и обстоятелства около подавания от вас сигнал. Когато затворите телефона, работата за служителите продължава - сигналът се предава по компетентност, а взетите мерки се описват в информационната форма. Всички ваши сигнали се пазят в архив.
Снимка: inews.bg/Марио Евстатиев

2 от 4 |
Системата може да засече мобилната клетка, през която е попаден сигнал към телефон 112
Снимка: inews.bg/Марио Евстатиев

3 от 4 |
Десетки фалшиви обаждания получават дневно служителите от спешния телефон 112
Снимка: inews.bg/Марио Евстатиев

4 от 4 |
Така изглежда полето с описанието на обстоятелства за конкретен сигнал към системата за спешни повиквания на телефон 112
Снимка: inews.bg/Марио Евстатиев
